EN
  • Anasayfa
  • EEM5000 Tez Çalışması (2025 - 2026 / . Yarıyıl)
  • EN
EEM5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması EEM5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Ahmet Fevzi SAVAŞ Doç. Dr. Ayça KIYAK YILDIRIM Doç. Dr. Sinan TEMEL Dr. Öğr. Üyesi Yusuf ÇİLLİYÜZ Prof. Dr. Arslan ÜNAL Doç. Dr. Eylem PEHLİVAN Prof. Dr. Mustafa Oğuzhan ÇAĞLAYAN Doç. Dr. Rahmiye Zerrin YARBAY Doç. Dr. Yasemin ÖNAL Doç. Dr. Yıldırım BAYAZIT Prof. Dr. Mehmet KURBAN Dr. Öğr. Üyesi Hasan BOZKURT
Ders Veren Prof. Dr. Mehmet KURBAN Dr. Öğr. Üyesi Sibel ÜNALDI Doç. Dr. Ümit Çiğdem TURHAL Dr. Öğr. Üyesi Nazım İMAL Prof. Dr. Tolga YÜKSEL Dr. Öğr. Üyesi Ayşenur TÜRKMEN Doç. Dr. Yasemin ÖNAL
Amaç

Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi

Ders İçeriği

Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi

Ders Kaynakları Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
veri tabanları
Akademik veri tabanları
Yüksek lisans teziyle ilgili kitaplar ve makaleler
Akademik veri tabanları
Yüksek lisans teziyle ilgili kitaplar ve makaleler
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
100
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 15 14 210
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 20 14 280
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 6 4 24
Toplam İş Yükü (Saat) 514
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 20,16
AKTS 0,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Grup Çalışması
2 Yüksek lisans tez konusuna yönelik çalışmalar Pratik Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Grup Çalışması
4 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Grup Çalışması
5 Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Grup Çalışması Laboratuar
5 Tez konusu benzetim ve deney çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası Grup Çalışması Laboratuar
7 Tez konusu güncel benzetim ve deney çalışmalarının incelenmesi Beyin Fırtınası Grup Çalışması Laboratuar
7 Tez konusu güncel benzetim ve deney çalışmalarının incelenmesi Beyin Fırtınası Grup Çalışması Laboratuar
7 Tez konusu güncel benzetim ve deney çalışmalarının incelenmesi Beyin Fırtınası Grup Çalışması Laboratuar
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar Seminer Grup Çalışması
11 Tez konusu güncel gerçekleme ve deney çalışmalarının incelenmesi Seminer Grup Çalışması Laboratuar
11 Tez konusu güncel gerçekleme ve deney çalışmalarının incelenmesi Seminer Grup Çalışması Laboratuar
11 Tez konusu güncel gerçekleme ve deney çalışmalarının incelenmesi Seminer Grup Çalışması Laboratuar
10 Tez konusu gerçekleme çalışmaları Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar Seminer Grup Çalışması
11 Tez konusu güncel gerçekleme ve deney çalışmalarının incelenmesi Seminer Grup Çalışması Laboratuar
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar Sözlü İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
tezi konusunda alanıyla ilgili tüm biligilerle donanmak. Ödev / Proje Laboratuvar Çalışması Sunum / Seminer Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar Sözlü İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek Beyin Fırtınası Laboratuar Sözlü İnceleme / Anket Çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek Laboratuar Sözlü İnceleme / Anket Çalışması Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Tez konusuyla ilgili deneyler yapabilmek Beyin Fırtınası Seminer Laboratuar İnceleme / Anket Çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
Problem kapsamında analiz kabiliyeti kazanmak Grup Çalışması Laboratuar İnceleme / Anket Çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma
; ; ; ; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
tezi konusunda alanıyla ilgili tüm biligilerle donanmak. 3 3 3 3 3 3 - 2 2 2 2 2 2 2 2
Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek 2 2 2 2 2 2 2 2 - - - - - - -
Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Tez konusuyla ilgili deneyler yapabilmek 1 - - - 3 3 3 3 3 - - - 3 3 3
Problem kapsamında analiz kabiliyeti kazanmak 1 1 1 1 1 1 1 - - - - - - - -
Ortalama Değer 2,17 2 2 2 2,5 2,5 2 2,17 1,83 1,33 1,33 1,33 1,83 1,83 1,83