EN
  • Anasayfa
  • TAR5900 Seminer (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
TAR5900 - Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Seminer TAR5900 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
TARİH - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. Dr. Seda YILMAZ VURGUN
Amaç

Tarih alanında bir çalışmanın hangi yöntemlerle yapılması gerektiğini göstermek ve bu çerçevede bitirme çalışması hazırlatmak.

Ders İçeriği

1 Osmanlı Medeniyet Tarihinin kaynaklarının Tanıtımı 2 Kaynakların Kullanım Yöntemleri 3 Seçilen bir kaynak eser üzerinde ortak çalışma 4 Seçilen yayınlanmış bilimsel makaleler üzerinde ortak çalışma 5 Çalışma yapılabilecek konuların nasıl seçilmesi gerektiği 6 Konular üzerinde ortak ön çalışma 7 Bilimsel bir çalışmanın nasıl yazılması gerektiği 8 Hazırlanan ödev-makalelerin okunması ve tartışılması 9 Ödev-makalelerin okunup, tartışılması 10 Ödev-makalelerin okunup, tartışılması 11 Ödev-makalelerin okunup, tartışılması 12 Ödev-makalelerin okunup, tartışılması 13 Ödev-makalelerin okunup, tartışılması 14 Değerlendirmeler sonucunda yazılan metinlerin düzenlenmesi grup çalışması

Ders Kaynakları
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14