EN
  • Anasayfa
  • TAR5000 Tez Çalışması (2024 - 2025 / . Yarıyıl)
  • EN
TAR5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması TAR5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
TARİH - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Örgün
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KAVAK
Ders Veren Prof. Dr. Taner BİLGİN Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KAVAK Prof. Dr. Ahmet ALTUNGÖK Prof. Dr. İlhami YURDAKUL Prof. Dr. Vedat TURĞUT Doç. Dr. Dilara USLU Prof. Dr. Halim DEMİRYÜREK Dr. Öğr. Üyesi Ali OKUMUŞ Doç. Dr. Cihan YEMİŞÇİ Prof. Dr. Refik ARIKAN Dr. Öğr. Üyesi Kadriye TOPAL DOĞAN Doç. Dr. Selma GÖKTÜRK ÇETİNKAYA
Amaç

Tez Çalışması

Ders İçeriği

Tez çalışması

Ders Kaynakları Öğrencinin tezi ile ilgili kaynaklar
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
35
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
35
Uzmanlık / Alan Dersleri
30
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 6 14 84
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 4 14 56
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 6 14 84
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 3 14 42
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 3 10 30
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 3 9 27
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 3 10 30
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 4 10 40
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 2 14 28
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 3 4 12
Toplam İş Yükü (Saat) 517
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 20,27
AKTS 0,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
1 Tez Çalışması Sınıf Dışı Çalışma
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - - -