Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | TAR5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | TARİH - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Örgün |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KAVAK |
Ders Veren | Prof. Dr. Taner BİLGİN Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KAVAK Prof. Dr. Ahmet ALTUNGÖK Prof. Dr. İlhami YURDAKUL Prof. Dr. Vedat TURĞUT Doç. Dr. Dilara USLU Prof. Dr. Halim DEMİRYÜREK Dr. Öğr. Üyesi Ali OKUMUŞ Doç. Dr. Cihan YEMİŞÇİ Prof. Dr. Refik ARIKAN Dr. Öğr. Üyesi Kadriye TOPAL DOĞAN Doç. Dr. Selma GÖKTÜRK ÇETİNKAYA |
Amaç |
Tez Çalışması |
Ders İçeriği |
Tez çalışması |
Ders Kaynakları |
Öğrencinin tezi ile ilgili kaynaklar
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
35
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
35
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
30
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 6 | 14 | 84 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 4 | 14 | 56 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 3 | 14 | 42 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 6 | 14 | 84 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler | Seminer | 3 | 14 | 42 |
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 3 | 10 | 30 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 3 | 9 | 27 |
Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 3 | 10 | 30 |
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 4 | 10 | 40 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması | Grup Çalışması | 3 | 14 | 42 |
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 2 | 14 | 28 |
Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 3 | 4 | 12 |
Toplam İş Yükü (Saat) | 517 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 20,27 | |||
AKTS | 0,0 |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
1 | Tez Çalışması | Sınıf Dışı Çalışma |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |