EN
  • Anasayfa
  • TDE246 Hikâye Tahlilleri II (2024 - 2025 / 4. Yarıyıl)
  • EN
TDE246 - Hikâye Tahlilleri II
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Hikâye Tahlilleri II TDE246 4 2 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze sınıf ortamında
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Zeliha ÖZTÜRK
Ders Veren
Amaç

1950 sonrası Türk hikâyesindeki toplumsal, siyasal ve edebî dönüşümleri analiz etmek; bu dönemde öne çıkan yazarların eserlerini estetik, ideolojik ve biçimsel açıdan değerlendirmek.

Ders İçeriği

1950 sonrası Türk hikâyesindeki öne çıkan yazarları, eser örnekleri ve tahlil yöntemleri.

Ders Kaynakları Mehmet Kaplan, Hikâye Tahlilleri, Dergâh Yayınları
Açıldığı Öğretim Yılı 2021 - 2022 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS 3,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 1950 Sonrası Türk Hikayesi: Genel Çerçeve ve Tarihsel Arka Plan Ders
2 1950 Sonrası Türk Hikayesi: Temalar Ders
3 1950 Sonrası Türk Hikayesi: Eğilimler Ders
4 Orhan Kemal ve hikâyeciliği Ders
5 Haldun Taner ve hikâyeciliği Ders
6 Yaşar Kemal ve hikâyeciliği Ders
7 Tahsin Yücel ve hikâyeciliği Ders
8 Füruzan ve hikâyeciliği Ders
9 Rasim Özdenören ve hikâyeciliği
10 Mustafa Kutlu ve hikâyeciliği Ders
11 Tomris Uyar ve hikâyeciliği Ders
12 Selim İleri ve hikâyeciliği Ders
13 Öğrenci Sunumları Ders
14 Genel Değerlendirme Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Öğrenci 1950 sonrası Türk Hikâyeciliği hakkında genel bilgi edinir. Sözlü Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci 1950 sonrası Türk Hikâyecileri hakkında bilgi sahibi olur. Sözlü Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Öğrenci 1950 sonrası Türk Hikâyelerinin tahlilini yapabilir. Sözlü Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
; ; ;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Öğrenci 1950 sonrası Türk Hikâyeciliği hakkında genel bilgi edinir. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci 1950 sonrası Türk Hikâyecileri hakkında bilgi sahibi olur. - - - - - - - - - - - - - - -
Öğrenci 1950 sonrası Türk Hikâyelerinin tahlilini yapabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Ortalama Değer - - - - - - - - - - - - - - -