EN
  • Anasayfa
  • TRO124 Turizmde Çalışan İlişkileri Yönetimi (2021 - 2022 / 2. Yarıyıl)
  • EN
TRO124 - Turizmde Çalışan İlişkileri Yönetimi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Turizmde Çalışan İlişkileri Yönetimi TRO124 2 1 + 2 3,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ
Derece Seviye Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Anlatım, Tartışma, Rapor Hazırlama
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Bu ders, turizm işletmelerinde çalışanların yönetimi ile ilgili gerekli bilgi ve beceriye kazandırmayı amaçlamaktadır.

Ders İçeriği

Bu ders, örgütsel vatandaşlık, örgütsel adalet, örgütsel güven, örgütsel sessizlik, turizm işletmelerinde kayırmacılık, turizm işletmelerinde mobbing, tükenmişlik sendromu gibi konuları kapsar.

Ders Kaynakları Aydın Tükeltürk, Ş., Şahin Perçin, N. ve Güzel, B. (2014). Turizm İşletmelerinde Çalışan İlişkileri Yönetimi, Detay Yayıncılık.
Açıldığı Öğretim Yılı 2017 - 2018
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 1 14 14
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 1 14 14
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 5 1 5
Final Final 5 1 5
Toplam İş Yükü (Saat) 80
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,14
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Turizm İşletmelerinde Çalışanlar
2 Turizm İşletmelerinde Yönetim
3 Turizm İşletmelerinde Örgütsel Vatandaşlık
4 Turizm İşletmelerinde Örgütsel Adalet
5 Turizm İşletmelerinde Örgütsel Güven
6 Turizm İşletmelerinde Yıldırma (Mobbing)
7 Turizm İşletmelerinde Tükenmişlik Sendromu
8 Ara sınav, genel değerlendirme
9 Turizm İşletmelerinde Örgütsel Sessizlik
10 Turizm İşletmelerinde Kayırmacılık (Nepotizm, Favoritizm, Kronizim, Patronaj)
11 Turizm İşletmelerinde Kariyer Engelleri
12 Turizm İşletmelerinde Sinizm
13 Turizm İşletmelerinde İş-Aile Çatışması
14 Turizm İşletmelerinde Yetenek Yönetimi
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Çalışanların yönetim ile ilişkisini kavrama
Çalışanların yönetimiyle ilgili bilgi edinimi
Çalışanların yönetim ve diğer çalışanlarla ilişkisi hakkında bilgi edinimi
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Çalışanların yönetim ile ilişkisini kavrama - - - - - - - - - - - - - -
Çalışanların yönetimiyle ilgili bilgi edinimi - - - - - - - - - - - - - -
Çalışanların yönetim ve diğer çalışanlarla ilişkisi hakkında bilgi edinimi - - - - - - - - - - - - - -