| Turizm sektörü ile ilgili genel bilgi sahibi olmak; sektör ile ilgili temel kavramları öğrenmek. |
0 |
| Otel işletmeciliğinde kullanılan uluslararası terimleri kullanabilmek ve sektörde yeterli olabilecek derecede yabancı dil bilmek. |
0 |
| Temel bilgisayar kullanım bilgisi ile birlikte sektörde kullanılan bilgisayar otomasyon programlarını kullanmayı öğrenmek. |
0 |
| Turizm, turizm çeşitleri ve otel işletmelerindeki temel faaliyet konularıyla ilgili bilgi ve becerilere sahip olmak. |
0 |
| Yiyecek-içecek, servis, menü planlama, önbüro işlemleri, temizlik, bakım, muhafaza süreçlerindeki işlemler ve teknikler ile ilgili bilgiye sahip olmak. |
0 |
| Etkin iletişim kurabilme becerisine sahip olmak. |
0 |
| Seyahat acentacılığı, tur operatörlüğü konusunda genel bilgi ve beceriye sahip olmak. |
0 |
| Sektörel sorunlar hakkında bilgi sahibi olmak. |
0 |
| Kongre ve fuar organizasyonu, turizm coğrafyası, tarih, kültür, muhasebe, araştırma yöntemleri, rekreasyon gibi konularda genel bilgiye sahip olmak. |
0 |
| Turizmde yönetim ve pazarlama ile ilgili genel bilgiye sahip olmak. |
0 |
| Mesleki etik, sosyal sorumluluk ve çevre bilincine sahip olmak. |
0 |
| Mesleki yasal mevzuatı anlayabilme ve uygulama becerisine sahip olmak. |
0 |
| Turizm ile ilgili konularda edindirdiği bilgi ve becerileri sürekli geliştirerek ve turizm alanıyla ilgili yenilik ve gelişmeleri takip ederek ömür boyu öğrenmeye açık olmak. |
0 |
| Turizm alanıyla ilgili konularda edindirdiği bilgi ve becerileri sorgulayabilme becerisine sahip olmak. |
0 |