Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Ebeveynliğe Hazırlık | SAS133 | 7 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | ÇOCUK GELİŞİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Anlatım, Soru Cevap, Tartışma, Örnek Olay, Gösterip Yaptırma |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
Gebelik, yeni doğan bebeğin bakımı, çocuk bakımı ve yetiştirilmesinde karşılaşılan sorunlar ve bu sorunların yönetimi ile ilgili öğrencileri bilgilendirmektir. |
Ders İçeriği |
Dersin İçeriği Bu ders aileyi ve anne-çocuk sağlığını ilgilendiren konularda öğrencilerin farkındalık kazanmasını sağlar. |
Ders Kaynakları |
Aydın, D., Aba, Y.A. (Eds), (2019), Anne ve Çocuk Sağlığı. (1. Baskı), İstanbul, İstanbul Tıp Kitabevleri.
Çınar, N., Şahin, S. (Eds,) (2020), Anne ve Çocuk Sağlığı İlk 1000 Gün, (1. Baskı), Ankara, Akademisyen Kitabevi A.Ş. Kollar L. M. (2005). Health Promotion of the Adolescent and Family. İçinde M.J. Hockenberry, D. Wilson, M. L. Winkelstein (Eds), Wong? Essentials of Pediatric Nursing, Seventh Edition, Mosby: 494-506. Yavuzer, H. (2008). Çocuk Psikolojisi. (31nd ed.). İstanbul, Remzi Kitabevi. |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ 1 | PÇ 2 |
---|