• Anasayfa
  • SCT211 3 Boyutlu Biçimlendirme Tasarımı III (2020 - 2021 / 3. Yarıyıl)
  • EN
SCT211 - 3 Boyutlu Biçimlendirme Tasarımı III
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
3 Boyutlu Biçimlendirme Tasarımı III SCT211 3 2 + 3 5,0 Pdf
Birim Bölüm
SERAMİK VE CAM
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze, Örgün
EBS Koordinatörü Dr. Öğr. Üyesi Mine POYRAZ
Ders Veren Dr. Öğr. Üyesi Mine POYRAZ
Amaç

Öğrencinin öğrenmiş olduğu şekillendirme yöntemlerini pekiştirmesi sağlanarak, mesleki teknik becerileri kazandırmak

Ders İçeriği

To provide students with vocational technical skills by reinforcing the shaping methods they have learned

Ders Kaynakları Seramik Temel Sanat Eğitimi 2, Ayşegül Türedi Özen Anadolu Üniversitesi Yayınları Eskişehir, 2002
Açıldığı Öğretim Yılı 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri 0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri 0
Destek Dersleri 0
Ek Dersler 0
Kategori 0
Mesleki Seçmeli Dersler 0
Temel Meslek Dersleri 0
Uygulama Dersleri 0
Uzmanlık / Alan Dersleri 0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Ara Sınav 2 Ara Sınav 2 1 40 40
Final Final 1 60 60
Toplam İş Yükü (Saat) 100
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,92
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Genel ders tanıtımı
2 Seramik çanak araştırmaları ve eskiz çalışmalar
3 Seramik çanak maket çalışmaları
4 Seramik çanak uygulamaları
5 Seramik çanak uygulamaları
6 Ana Tanrıça araştırmaları ve eskiz çalışmaları
7 Ana Tanrıça maket çalışmaları
8 Ana Tanrıça uygulamaları
9 Ana Tanrıça uygulamaları
10 Özgün Ana Tanrıça eskiz çalışmaları
11 Özgün Ana Tanrıça maket uygulamaları
12 Özgün Ana Tanrıça uygulamaları
13 Özgün Ana Tanrıça uygulamaları
14 Bisküvi Pişirimi, Sırlama ve Değerlendirme
Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tasarımını uygulayabilecektir.
Verilen konuya göre eskiz taslağı hazırlayabilecektir.
Uyguladığı ürünün özelliklerini ve gerekliliklerini saptayabilecektir.
Hazırladığı eskiz taslağını şekillendirmede kullanılan yöntemlere göre saptayabilecekti
ekillendirmede kullanılan çamur çeşitlerini tanıyabilecektir.
ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Tasarımını uygulayabilecektir. - - - - - - - - - - - - - - -
Verilen konuya göre eskiz taslağı hazırlayabilecektir. - - - - - - - - - - - - - - -
Uyguladığı ürünün özelliklerini ve gerekliliklerini saptayabilecektir. - - - - - - - - - - - - - - -
Hazırladığı eskiz taslağını şekillendirmede kullanılan yöntemlere göre saptayabilecekti - - - - - - - - - - - - - - -
ekillendirmede kullanılan çamur çeşitlerini tanıyabilecektir. - - - - - - - - - - - - - - -