| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| 3 Boyutlu Biçimlendirme Tasarımı III | SCT211 | 3 | 2 + 3 | 5,0 |
| Birim Bölüm | SERAMİK VE CAM |
| Derece Seviye | Lisans - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze, Örgün |
| EBS Koordinatörü | |
| Ders Veren | Doç. Mine POYRAZ |
| Amaç |
Öğrencinin öğrenmiş olduğu şekillendirme yöntemlerini pekiştirmesi sağlanarak, mesleki teknik becerileri kazandırmak |
| Ders İçeriği |
To provide students with vocational technical skills by reinforcing the shaping methods they have learned |
| Ders Kaynakları |
Seramik Temel Sanat Eğitimi 2, Ayşegül Türedi Özen Anadolu Üniversitesi Yayınları Eskişehir, 2002
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Ara Sınav 1 | 40 |
| Toplam | 40 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Final | %60 |
| Toplam | %60 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
| Toplam | %100 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Ara Sınav 2 | Ara Sınav 2 | 1 | 40 | 40 |
| Final | Final | 1 | 60 | 60 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 100 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 3,92 | |||
| AKTS | 5,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Genel ders tanıtımı | |
| 2 | Seramik çanak araştırmaları ve eskiz çalışmalar | |
| 3 | Seramik çanak maket çalışmaları | |
| 4 | Seramik çanak uygulamaları | |
| 5 | Seramik çanak uygulamaları | |
| 6 | Ana Tanrıça araştırmaları ve eskiz çalışmaları | |
| 7 | Ana Tanrıça maket çalışmaları | |
| 8 | Ana Tanrıça uygulamaları | |
| 8 | Ana Tanrıça uygulamaları | |
| 10 | Özgün Ana Tanrıça eskiz çalışmaları | |
| 11 | Özgün Ana Tanrıça maket uygulamaları | |
| 12 | Özgün Ana Tanrıça uygulamaları | |
| 12 | Özgün Ana Tanrıça uygulamaları | |
| 14 | Bisküvi Pişirimi, Sırlama ve Değerlendirme |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Tasarımını uygulayabilecektir. | |||
| Verilen konuya göre eskiz taslağı hazırlayabilecektir. | |||
| Uyguladığı ürünün özelliklerini ve gerekliliklerini saptayabilecektir. | |||
| Hazırladığı eskiz taslağını şekillendirmede kullanılan yöntemlere göre saptayabilecekti | |||
| ekillendirmede kullanılan çamur çeşitlerini tanıyabilecektir. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Tasarımını uygulayabilecektir. | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | ;
| Verilen konuya göre eskiz taslağı hazırlayabilecektir. | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 3 | ;
| Uyguladığı ürünün özelliklerini ve gerekliliklerini saptayabilecektir. | 4 | 5 | 4 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | ;
| Hazırladığı eskiz taslağını şekillendirmede kullanılan yöntemlere göre saptayabilecekti | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | ;
| ekillendirmede kullanılan çamur çeşitlerini tanıyabilecektir. | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 5 | ;
| Ortalama Değer | 4,2 | 4 | 4 | 4 | 4,2 | 3,8 | 4,2 | 3,8 | 4,2 | 3,8 | 3,8 | 3,8 | 3,8 | 4 | 4,2 |