EN
  • Anasayfa
  • TRZ202 İngilizce IV (2023-2024 / 4. Yarıyıl)
  • EN
TRZ202 - İngilizce IV
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İngilizce IV TRZ202 4 7 + 1 6,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - İngilizce
Dersin Verilişi Yüz yüze eğitim
EBS Koordinatörü Öğr. Gör. Dr. Mine KAYA
Ders Veren Öğr. Gör. Dr. Mine KAYA
Amaç

Öğrencilere A2 seviyesinde İngilizce okuma, yazma, konuşma ve dinleme becerileri kazandırmak.

Ders İçeriği

English grammar, vocabulary etc.

Ders Kaynakları Boost 2 Workbook
Boost 2 ,Blackswan Publishing House
Açıldığı Öğretim Yılı 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 30
Kısa Sınav 1 10
Ödev (Sunum) 10
Toplam 50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %50
Toplam %50
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %50
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %50
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 2 4
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 10 4 40
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 10 3 30
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 5 2 10
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 10 2 20
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 5 1 5
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 4 2 8
Önceden planlanmış özel beceriler Rol Yapma / Drama 4 2 8
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 10 1 10
Ödev 1 Ödev 1 10 1 10
Final Final 10 1 10
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 5 1 5
Toplam İş Yükü (Saat) 160
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 6,27
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Seyahat, Yakın Geçmiş Zaman
2 Konaklama, Yakın Geçmiş Zaman/Geçmiş Zaman Kıyaslaması
3 İngilizcede onay alma soruları, sıfatlar
4 Sağlık sorunları, İngilizce geniş zaman koşul cümlecikleri
5 Duyguları ifade etme, Koşul cümlecikleri
6 Tercihleri anlatma, Farklı spor dalları
7 Edilgen Yapı
8 Yer tanımlayan sıfatlar, geçiş sözcükleri
9 Koşul cümlecikleri, bir konuya katılma/katılmamayı ifade etme
10 Mutfakta kullanılan fiiller
11 Tat duyusu ile ilgili kelimeler, Gerunds
12 Söylemleri aktarma, yiyeceklerle ilgili kelimeler
13 Konu Tekrarları
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Hedef dilde A2 seviyesinde diyalog kurabilecektlr.
A2 seviyesindeki dinleme parçalarını anlayabilecektir.
A2 seviyesinde metinleri anlayabilecektir.
Öğrenci dersin sonunda A2 düzeyinde İngilizcede temel yeterlilik ve gerekli becerilere sahip olacak.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Hedef dilde A2 seviyesinde diyalog kurabilecektlr. 4 4 4 4 4 5 4 4 5 4 4 5 4 5
A2 seviyesindeki dinleme parçalarını anlayabilecektir. 5 4 4 4 4 5 5 4 5 4 4 4 4 5
A2 seviyesinde metinleri anlayabilecektir. 4 4 4 4 4 5 5 4 5 4 5 5 5 5
Öğrenci dersin sonunda A2 düzeyinde İngilizcede temel yeterlilik ve gerekli becerilere sahip olacak. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5