| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| II. Yabancı Dil Konuşma V | TRZ433 | 7 | 2 + 0 | 3,0 |
| Birim Bölüm | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ |
| Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Almanca |
| Dersin Verilişi | örgün sınıfta ders |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Dr. Bilge ÜNAL (Yıl: 2025 - 2026) Öğr. Gör. Dr. Bilge ÜNAL (Yıl: 2024 - 2025) Öğr. Gör. Dr. Bilge ÜNAL (Yıl: 2022 - 2023) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
II. Yabancı dil almanca öğretimi |
| Ders İçeriği |
Yabancı dil almanca A 2., konuşma |
| Ders Kaynakları |
2. deutsch.kombi plus 5 Klett Verlag
1. Mord unter den Linden, A2, Lernkrimi Deutsch, CİRCON, Franziska Jaekel/Dr. Ingrid Schleicher, ISBN 978-3-8174-8 |
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2018 - 2019 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 1 | 6 | 6 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 1 | 10 | 10 |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 1 | 3 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Küçük Grup Tartışması | 2 | 2 | 4 |
| Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 3 | 5 | 15 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 2 | 2 | 4 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 3 | 13 | 39 |
| Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 3 | 1 | 3 |
| Final | Final | 3 | 1 | 3 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 87 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 3,41 | |||
| AKTS | 3,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Öğrencilerle tanışma, kaynak bilgisi, ders içeriği bilgilendirmes | |
| 2 | 1. Ünite işlenmesi | |
| 3 | 2. ünitenin işlenmesi | |
| 4 | 3. Ünitenin işlenmesi | |
| 5 | 4. Ünitenin işlenmesi | |
| 6 | 5. Ünite,soru cevap çalışması ilk beş üniteler üzerinden | |
| 7 | ara sınavı | |
| 8 | 6. ünite | |
| 9 | 7. Ünite | |
| 10 | 8. ünite | |
| 11 | 9. ünite | Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Sözlü |
| 12 | son ünite | |
| 13 | özet sözlü, | |
| 14 | Auswertung/değerlendirme |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Diskussion/ Tartışma | |||
| Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı | |||
| Alltagssprache/ Günlük Konuşma | |||
| Telaffuz | |||
| Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 | PÇ 16 | PÇ 17 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |