EN
  • Anasayfa
  • TRZ430 II. Yabancı Dil Konuşma VI (2021 - 2022 / 8. Yarıyıl)
  • EN
TRZ430 - II. Yabancı Dil Konuşma VI
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
II. Yabancı Dil Konuşma VI TRZ430 8 2 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi örgün sınıfta ders
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

II. Yabancı dil Almanca öğretimi

Ders İçeriği

Yabancı dil Almanca A 2.2., gramer, konuşma

Ders Kaynakları 1. Berliner Platz 2 Deutsch im Alltag A 2 Teil 2 Klett Verlag 2. Grammatik aktiv A1-B1 Cornelsen Verlag 3. deutsch.kombi plus 5 Klett Verlag
1. Kalt erwischt in Hamburg, CORDULA SCHURİNG, Verlag Ernst Klett Sprachen Stuttgart, DaF A2, ISBN 978-3-12-556041-3
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Öğrencilerle tanışma, kaynak bilgisi, sınıf sevivesi tespiti
2 Kişisel açıklama, sıfatlar, kompliman yapmak,
3 Akreditasyondaki edatlar, kılık - kıyafet, özellikler, cümle yapısı,
4 yan cümle yapısı, soru cümle yapısı, uygulama
5 zaman dilimi Perfekt'te fiil çekimleri ve cümle yapısı
6 gazete metni inceleme, ilanlar, tanımlık ile sıfat çekimleri
7 ara sınavı
8 ilan yazmak, Reflexivpronomen, Konjunktiv I
9 okuma metni spor ile ilgili,soru cevap uygulaması, akkusativ de yansıtma zamiri
10 dinleme metni, röportaj,
11 Indefinita,Pronomen, cümle yapısı
12 iş başvurusunu yazma
13 iş görüşmesi, dialog konuşma
14 Auswertung/değerlendirme
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı A 2.1. Sözlü Sınav Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği Sözlü Sınav Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Sözlü Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
alltägliche + formelle + informellle Sprachfähigkeiten/güncel + resmi + gayrı resmi dil becerileri Sözlü Sınav Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması Sözlü Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Diskussion/ Tartışma Sözlü Sınav Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Aussprache/Telaffuz Sözlü Sınav Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Sözlü Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı A 2.1. 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
alltägliche + formelle + informellle Sprachfähigkeiten/güncel + resmi + gayrı resmi dil becerileri 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Diskussion/ Tartışma 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Aussprache/Telaffuz 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1