Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
II. Yabancı Dil Konuşma VI | TRZ430 | 8 | 2 + 0 | 3,0 |
Birim Bölüm | TURİZM İŞLETMECİLİĞİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | örgün sınıfta ders |
EBS Koordinatörü | |
Ders Veren | |
Amaç |
II. Yabancı dil Almanca öğretimi |
Ders İçeriği |
Yabancı dil Almanca A 2.2., gramer, konuşma |
Ders Kaynakları |
1. Berliner Platz 2 Deutsch im Alltag A 2 Teil 2 Klett Verlag 2. Grammatik aktiv A1-B1 Cornelsen Verlag 3. deutsch.kombi plus 5 Klett Verlag
1. Kalt erwischt in Hamburg, CORDULA SCHURİNG, Verlag Ernst Klett Sprachen Stuttgart, DaF A2, ISBN 978-3-12-556041-3 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Öğrencilerle tanışma, kaynak bilgisi, sınıf sevivesi tespiti | |
2 | Kişisel açıklama, sıfatlar, kompliman yapmak, | |
3 | Akreditasyondaki edatlar, kılık - kıyafet, özellikler, cümle yapısı, | |
4 | yan cümle yapısı, soru cümle yapısı, uygulama | |
5 | zaman dilimi Perfekt'te fiil çekimleri ve cümle yapısı | |
6 | gazete metni inceleme, ilanlar, tanımlık ile sıfat çekimleri | |
7 | ara sınavı | |
8 | ilan yazmak, Reflexivpronomen, Konjunktiv I | |
9 | okuma metni spor ile ilgili,soru cevap uygulaması, akkusativ de yansıtma zamiri | |
10 | dinleme metni, röportaj, | |
11 | Indefinita,Pronomen, cümle yapısı | |
12 | iş başvurusunu yazma | |
13 | iş görüşmesi, dialog konuşma | |
14 | Auswertung/değerlendirme |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı A 2.1. | Sözlü Sınav | Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması | Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği | Sözlü Sınav | Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Saha / Arazi Çalışması Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Sözlü | Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
alltägliche + formelle + informellle Sprachfähigkeiten/güncel + resmi + gayrı resmi dil becerileri | Sözlü Sınav | Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Saha / Arazi Çalışması Sözlü | Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Diskussion/ Tartışma | Sözlü Sınav | Tartışmalı Ders Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Aussprache/Telaffuz | Sözlü Sınav | Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Sözlü | Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı A 2.1. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
alltägliche + formelle + informellle Sprachfähigkeiten/güncel + resmi + gayrı resmi dil becerileri | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Diskussion/ Tartışma | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Aussprache/Telaffuz | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |