EN
  • Anasayfa
  • TRZ225 II. Yabancı Dil Konuşma I (2020 - 2021 / 3. Yarıyıl)
  • EN
TRZ225 - II. Yabancı Dil Konuşma I
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
II. Yabancı Dil Konuşma I TRZ225 3 2 + 0 3,0 Pdf
Birim Bölüm
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Almanca
Dersin Verilişi örgün sınıfta ders
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

II. Yabancı dil almanca öğreetimi

Ders İçeriği

Yabancı dil almanca A 1.1. konuşma

Ders Kaynakları 1. Lektüre: Urlaub intensiv C. Peter Deutsch als Fremdsprache Verlag Liebaug-Dartmann 2. deutsch.kombi plus 5 Klett Verlag
Açıldığı Öğretim Yılı 2016 - 2017 2018 - 2019
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 2 5 10
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 1 10 10
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 1 3
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 1 1 1
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Küçük Grup Tartışması 2 2 4
Önceden planlanmış özel beceriler Özel Destek / Yapısal Örnekler 1 4 4
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 2 2 4
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 13 39
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 3 1 3
Final Final 3 1 3
Toplam İş Yükü (Saat) 81
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 3,18
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Öğrencilerle tanışma, kaynak bilgisi, ders içeriği bilgilendirmesi
2 1. Ünitenin işlenmesi
3 2. Ünitenin işlenmesi
4 3. Ünite çalışması
5 4.-8. Ünite çeviri Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Grup Çalışması Sözlü
6 cafe de buluşma, sözlü uygulama Rol Yapma / Drama Sözlü
7 ara sınavı
8 soru cevap çalışması
9 özet anlatımı Grup Çalışması Sözlü
10 son iki ünite
11 özetleme-phonetik-yorum
12 Kelime tanımlama Beyin Fırtınası Gösterim Benzetim Sözlü
13 Gazete metni, sansasyonel konular, tartışma Özel Destek / Yapısal Örnekler Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Sözlü
14 Auswertung/değerlendirme
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı Sözlü Sınav Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Sözlü Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği Sözlü Sınav Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Telaffuz Sözlü Sınav Ders Sınıf Dışı Çalışma Rol Yapma / Drama Gösterim Saha / Arazi Çalışması Sözlü Dinleme ve anlamlandırma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Diskussion/ Tartışma Sözlü Sınav Özel Destek / Yapısal Örnekler Rol Yapma / Drama Beyin Fırtınası Küçük Grup Tartışması Sözlü Önceden planlanmış özel beceriler Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Alltagssprache/ Günlük Konuşma Sözlü Sınav Rol Yapma / Drama Küçük Grup Tartışması Grup Çalışması Saha / Arazi Çalışması Sözlü Önceden planlanmış özel beceriler Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14
Sprachbeherrschung/ Dil ustalığı - - - - - - - - - - - - - -
Argumentationsfähigkeit in Deutsch/Almanca muhakeme yeteneği - - - - - - - - - - - - - -
Telaffuz - - - - - - - - - - - - - -
Diskussion/ Tartışma - - - - - - - - - - - - - -
Alltagssprache/ Günlük Konuşma - - - - - - - - - - - - - -