| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Tez Çalışması | İŞL8000 | 0 + 1 | 20,0 |
| Birim Bölüm | İŞLETME - DR |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | yüzyüze |
| EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ (Yıl: 2022 - 2023) |
| Ders Veren | Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ Doç. Dr. Gözde KOCA |
| Amaç |
Tez konusunu oluşturma ve tamamlama |
| Ders İçeriği |
Tez konusuyla ilgili konuları kapsar |
| Ders Kaynakları |
Tez yazımı üzerine ilgili tüm kaynaklar
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
100
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 2 | 14 | 28 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | Sınıf Dışı Çalışma | 2 | 14 | 28 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | İnceleme / Anket Çalışması | 5 | 14 | 70 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 2 | 14 | 28 |
| Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum | Sözlü | 5 | 14 | 70 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme | Gösterim | 2 | 14 | 28 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri | Benzetim | 2 | 14 | 28 |
| Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 5 | 14 | 70 |
| Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 160 | 1 | 160 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 510 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 20 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Derse giriş ve tanıtım | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| 2 | Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır | Ders |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Tez yazımı ve araştırma süreçleri hakkında bilgi sahibi olur ve süreç içinde aktif çalışma yapar. | Sunum / Seminer | Tartışmalı Ders | Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Tez yazımı ve araştırma süreçleri hakkında bilgi sahibi olur ve süreç içinde aktif çalışma yapar. | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ;
| Ortalama Değer | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |