EN
  • Anasayfa
  • İŞL8000 Tez Çalışması (2025 - 2026 / . Yarıyıl)
  • EN
İŞL8000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması İŞL8000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
İŞLETME - DR
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi yüzyüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ
Ders Veren Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU Doç. Dr. Özüm EĞİLMEZ Doç. Dr. Gözde KOCA
Amaç

Tez konusunu oluşturma ve tamamlama

Ders İçeriği

Tez konusuyla ilgili konuları kapsar

Ders Kaynakları Tez yazımı üzerine ilgili tüm kaynaklar
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
100
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 2 14 28
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 7 14 98
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 2 14 28
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 2 14 28
Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma Saha / Arazi Çalışması 5 14 70
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 5 14 70
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 5 14 70
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 20 3 60
Toplam İş Yükü (Saat) 480
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 18,82
AKTS 0,0
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Derse giriş ve tanıtım Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
2 Tez danışmanının sorumluluğunda yaptıkları çalışmadır Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez yazımı ve araştırma süreçleri hakkında bilgi sahibi olur ve süreç içinde aktif çalışma yapar. Sunum / Seminer Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
;
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12
Tez yazımı ve araştırma süreçleri hakkında bilgi sahibi olur ve süreç içinde aktif çalışma yapar. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Ortalama Değer 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5