EN
  • Anasayfa
  • MUD5000 Tez Çalışması (2023-2024 / . Yarıyıl)
  • EN
MUD5000 - Tez Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tez Çalışması MUD5000 0 + 1 20,0 Pdf
Birim Bölüm
MUHASEBE VE DENETİM - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi danışmanı olduğumuz öğrencilerle her hafta tezin oluşturulması için görüşmeler yapmak ve tezi yönetmek
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Aysel GÜNEY Prof. Dr. Ümmühan ASLAN Doç. Dr. Berna DEMİR
Ders Veren Prof. Dr. Ümmühan ASLAN Doç. Dr. Aysel GÜNEY Doç. Dr. Berna DEMİR Doç. Dr. Murat DÜZER
Amaç

Yüksek lisans muhasebe ve denetim bölümünde ders aşamasını seçmiş ve tez konusunu belirlemiş olan öğrencilere tezin yazılmasında danışmanlık yaparak tezin tamamlanmasını sağlamak

Ders İçeriği

tez konusunu belirlemek kaynak taraması yapmak tezin ön içeriğini hazırlamak tezi bölümler halinde yazmak ve tartışmak yazılan bölümlerle ilgili düzeltmeler yapmak tezi son haline getirmek tezi intihal programına sokmak tezi son haline getirerek enstitüye teslim etmek tez savunması yapmak mezun etmek

Ders Kaynakları öğrencinin seçtiği tez konusu ile ilgili tüm kaynaklar
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma Ders 6 14 84
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 6 14 84
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 14 42
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 2 14 28
Önceden planlanmış özel beceriler Vaka Çalışması 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması Grup Çalışması 8 1 8
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma İnceleme / Anket Çalışması 1 14 14
Ödev 1 Ödev 1 9 1 9
Uygulama 1 Uygulama 1 12 1 12
Dönem Sonu Uygulaması Dönem Sonu Uygulaması 12 1 12
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 10 1 10
Toplam İş Yükü (Saat) 513
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 20,12
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 bilecik şeyh edebali ünv lisansüstü yönetmeliğinin incelenmesi Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
2 tez konusu ile ilgili öğrencinin litaratür taraması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
3 tez konusunun danışmanla birlikte tartışılması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
4 tez konusun seçilmesi ve tez önerisinin verilmesi Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
5 netleşen tez konusu ile ilgili kaynak taramasının yapılması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
6 tezin içindekiler bölümü ile ilgili çalışma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
7 tezin birinci bölümü ile ilgili çalışma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
8 tezin ikincii bölümü ile ilgili çalışma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
9 tezin üçüncü bölümü ile ilgili çalışma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
10 tezde yapılacak uygulamanın niteliğinin belirlenmesi Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
11 teze uygulanacak araştırma yöntemlerinin araştırılması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
12 teze uygulanacak anketin hazırlanması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
13 teze uygulanacak anketin uygulanması Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
14 tezin yazım aşamasına ve tez sonuçlarına odaklanma Tartışmalı Ders Seminer Sözlü
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. Sözlü Sınav Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama Sözlü Sınav Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme Sözlü Sınav Tartışmalı Ders Seminer Sözlü Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
Muhasebe ve denetim alanında güncel kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olmak. 5 5 5 5 5 5 5 5 3 4 4 5 4
Muhasebe bilgilerini stratejik, taktik ve operasyonel boyutlarda kullanabilme ve bu bilgileri örgütsel düzeyde analiz etme ve tasarlama 5 4 4 4 5 4 5 4 3 4 4 5 5
Alanı ile ilgili ileri düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme 5 5 5 4 4 4 4 5 3 5 3 4 5