| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Tez Çalışması | FİZ5000 | 0 + 1 | 20,0 |
| Birim Bölüm | FİZİK - YL |
| Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz yüze |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Arslan ÜNAL (Yıl: 2022 - 2023) |
| Ders Veren | Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Fatih GÖZÜKIZIL Doç. Dr. Sinan TEMEL Doç. Dr. Erman ERDOĞAN Prof. Dr. Adem KOÇYİĞİT Prof. Dr. Arslan ÜNAL Dr. Öğr. Üyesi Muhammet OKUR Doç. Dr. Ayça KIYAK YILDIRIM |
| Amaç |
Tez konusu ile ilgili yapılan çalışmaların değerlendirilmesi |
| Ders İçeriği |
Konu ile ilgili yapılan çalışma ve araştırmaların değerlendirilmesi |
| Ders Kaynakları |
Tez konusuyla ilgili makaleler, kitaplar
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 2025 - 2026 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
20
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
60
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
20
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | Laboratuar | 10 | 14 | 140 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması | Beyin Fırtınası | 10 | 14 | 140 |
| Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme | Tartışmalı Ders | 5 | 10 | 50 |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 3 | 10 | 30 |
| Önceden planlanmış özel beceriler | Problem Çözme | 10 | 14 | 140 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 500 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 19,61 | |||
| AKTS | 0,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 3 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 4 | Literatür taraması | Sınıf Dışı Çalışma |
| 7 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma |
| 8 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar |
| 7 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma |
| 8 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Ders Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar |
| 7 | Tez konusu benzetim çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma |
| 10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
| 10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
| 10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
| 10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
| 10 | Tez konusu gerçekleme çalışmaları | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek | Sınıf Dışı Çalışma Laboratuar | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması | |
| Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim | |
| Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek | Sınıf Dışı Çalışma Seminer Laboratuar | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Tez konusuyla ilgili benzetimler yapabilmek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ;
| Tez konusuyla ilgili literatüre hakim olmak | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ;
| Tez konusuyla ilgili gerçeklemeler yapabilmek | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | ;
| Ortalama Değer | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |