EN
  • Anasayfa
  • FİZ7000 Uzmanlık Alan (2023-2024 / . Yarıyıl)
  • EN
FİZ7000 - Uzmanlık Alan
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Uzmanlık Alan FİZ7000 6 + 0 10,0 Pdf
Birim Bölüm
FİZİK - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Prof. Dr. Arslan ÜNAL
Ders Veren Doç. Dr. Sinan TEMEL Prof. Dr. Arslan ÜNAL
Amaç

Yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularının ve bu konulardaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi.

Ders İçeriği

Danışmanın yönetimindeki tez seviyesinde olan tüm yüksek lisans öğrencilerinin çalışma konularındaki yeni gelişmelerin değerlendirilmesi.

Ders Kaynakları Güncel konularla ilgili makaleler, kitaplar
Yüksek lisans tez konusu ile ilgili kitap ve makaleler
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 5 13 65
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 1 12 12
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 1 12 12
Gözlem/durumları işleme, Bilişim, yönetsel beceriler, takım çalışması Laboratuar 8 5 40
Ödev 1 Ödev 1 24 2 48
Ödev 2 Ödev 2 24 2 48
Uygulama 1 Uygulama 1 24 2 48
Toplam İş Yükü (Saat) 273
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 10,71
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Tez konusunun belirlenmsei Beyin Fırtınası Sözlü
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası
3 Literatür taraması Sınıf Dışı Çalışma Beyin Fırtınası
5 Uygulanacak yöntemin tespiti ve uygulaması
6 Tespit edilen yöntemin uygulaması
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi
7 Tez konusu güncel benzetim çalışmalarının incelenmesi
10 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi
11 Tez konusu güncel gerçekleme çalışmalarının incelenmesi
12 İlk Tez Taslağı
13 Tez taslağının geliştirilmesi
14 Tez taslağının raporlanması
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir.
Literatürdeki yayınları takip edebilir.
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir.
Güncel konular hakkında kritik yapabilir.
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10
Tez konusu ile ilgili gerekli döküman ve araç gereci organize edebilir. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Literatürdeki yayınları takip edebilir. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Tezi ile ilgili araştırmalarını gerçekleştirir. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5
Güncel konular hakkında kritik yapabilir. 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5