EN
SAY314 - Sağlık Turizminde Müşteri İlişkileri Yönetimi
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Sağlık Turizminde Müşteri İlişkileri Yönetimi SAY314 6 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
SAĞLIK YÖNETİMİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Hasan Tezcan UYSAL
Ders Veren
Amaç

MİY’nin etkin ilişkisel pazarlama açısından planlama, uygulama ve kontroldeki rolünün anlaşılması. Müşterinin hayat boyu değerinin hesaplanması ve MİY uygulamalarındaki kullanım alanlarının açıklanması. MİY’nin müşterileri elde etme, büyütme ve sadık hale getirmek açısından rolünün ortaya konması. Başarılı MİY uygulamalarında kritik başarı faktörlerinin tanımlanması. MİY uygulamalarında kullanılan mevcut ve gelişmekte olan teknolojilere ilişkin açıklamalar yapılması.

Ders İçeriği

Sağlık turizmi kapsamında müşteri ilişkilerini geliştirme ve müşteri hizmeti, müşterilerle iletişim, müşteriyi kazanma ve tutma, müşteri ilişkililerinin ölçülmesi, örgütsel kültür ve değişim.

Ders Kaynakları Y. ODABAŞI (2015), Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Aura Kiitapları.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Y. ODABAŞI (2015), Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Aura Kiitapları.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
ODABAŞI; Yavuz, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık,. 2010
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Ders tanıtımı ve tanışma
2 Pazarlama anlayışları ve Müşteri ilişkileri
3 Yeni Müşteri Kavramı ve Müşteri İlişkilerinin Ortaya çıkış Nedenleri
4 Müşteri ilişkilerinin tanımlanması ve MİY projelerinin planlaması ve uygulaması
5 Müşteri verilerinin oluşturulması, yönetilmesi ve kullanımı
6 Müşteri portföyünün yönetimi
7 MİY ve müşteri deneyimi ile Müşterilere değer yaratılma süreci
8 Sınav Haftası
9 Müşteri kazanma stratejileri
10 Müşteri tutma ve geliştirme stratejileri
11 MİY performansında network yönetimi
12 MİY ve bilgi teknolojileri
13 Müşteri Şikayetleri ve Yönetim Süreci
14 Genel tekrar Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanır ve seçebilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri sadakat programlarını tanıyabilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri değer yönetim sürecini tanıyabilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine hakim olabilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Müşteriyi tutma ve kaybedilen müşteriyi kazanma programlarını kavrayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine uygun bilgi teknolojilerini tanır ve seçebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri sadakat programlarını tanıyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri değer yönetim sürecini tanıyabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Müşteri ilişkileri yönetimi sürecine hakim olabilir. - - - - - - - - - - - - - - -