EN
  • Anasayfa
  • SAY316 Pazarlama Stratejileri (2021 - 2022 / 6. Yarıyıl)
  • EN
SAY316 - Pazarlama Stratejileri
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Pazarlama Stratejileri SAY316 6 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
SAĞLIK YÖNETİMİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren
Amaç

Ders pazarlama fonksiyonları hakkında temel kararlar, pazarlamanın artan önemi üzerinde yoğunlaşmaktadır. Pazarlama süreçlerine stratejik yaklaşıma ilişkin temel bilgileri sağlamaktadır.

Ders İçeriği

Dersi kapsamında öğrenciler pazarlamanın örgütler ve ürünler için önemini öğreneceklerdir. Bununla birlikte öğrenciler belirli bir markayı yoğun küresel rekabet ortamında nasıl konumlandıracaklarını öğreneceklerdir. Bununla birlikte ders marka mimarisi, marka konumlandırma stratejilerini ve koşul bağımlı marka stratejisi tasarlamayı kapsamaktadır.

Ders Kaynakları Pazarlama Stratejileri: Yönetsel Bir Yaklaşım - Ömer Torlak , Remzi Altunışık - Beta Yayınevi
Strategic Marketing - Todd A. Mooradian, Kurt Matzler, Lawrance J. Ring
Güncel Pazarlama Konuları - Kenan Aydın - Beta Yayınevi
Lecture notes and presentations
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15