EN
  • Anasayfa
  • SAY415 Dijital Pazarlama (2024 - 2025 / 7. Yarıyıl)
  • EN
SAY415 - Dijital Pazarlama
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Dijital Pazarlama SAY415 7 3 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
SAĞLIK YÖNETİMİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Hasan Tezcan UYSAL
Ders Veren
Amaç

Pazarlamanın genel ilkeleri ve sağlık hizmetlerinde uygulamaları hakkında bilgilendirmek.

Ders İçeriği

Dijital pazarlamanın teorik alt yapısı, çevrimiçi pazarlar, dijital pazarlama stratejisinin geliştirilmesi, çevrimiçi tüketici tecrübesi, dijital medya kampanyası, dijital medya kanallarıyla iletişim, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya pazarlaması.

Ders Kaynakları Tengilimoğlu Dilaver, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Siyasal Kitabevi, 2012
Chaffey, Dave, Chadwic, E.F., Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice, Fifth Edition, Pearson, 2012; Kingsnorth, Simon, Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing, 1st Edition, CPI Group Ltd., 2016;
Ryan, Damian, Çev. Mehmet Murat Kemaloğlu, Dijital Pazarlama, İş Bankası Kültür Yayınları, 2016.
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Pazarlama hakkında temel bilgiler Ders
1 Pazarlama hakkında temel bilgiler Ders
3 Sağlık Hizmetleri Pazarlaması Ders
4 Sağlık hizmetlerinde tüketici davranışları Ders
5 Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırmaları Ders
6 Sağlık Hizmetlerinde Stratejik Pazarlama Planlaması Ders
7 Pazar ve Hedef Pazar Ders
8 Ara Sınav Ders
9 Sağlık Hizmetleri Pazarlama Karması Ders
10 Sağlık Hizmetlerinde Fiyatlandırma Ders
11 Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma Karması Ders
12 Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlar Ders
13 Sağlık Hizmetlerinde Dijital Pazarlama Ders
14 Marka, Markalaşma ve İtibar Yönetimi Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama kavramını açıklayabilir. Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama stratejilerini açıklayabilir. Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama planlaması ve tasarımını açıklayabilir. Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama karmasını açıklayabilir. Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama kapsamında tüketici davranışlarını açıklayabilir. Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama kavramını açıklayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama stratejilerini açıklayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama planlaması ve tasarımını açıklayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama karmasını açıklayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Sağlık kurumlarında dijital pazarlama kapsamında tüketici davranışlarını açıklayabilir. - - - - - - - - - - - - - - -