Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi | SAY412 | 8 | 3 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | SAĞLIK YÖNETİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz Yüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Hasan Tezcan UYSAL |
Ders Veren | |
Amaç |
Dersin amacı, bütünleşik kurumsal iletişimin bir unsuru olarak bütünleşik pazarlama iletişiminin açıklanması ve öğrencinin bütünleşik pazarlama iletişimi strateji planı yaratması aşamasında altyapı oluşturulmasıdır. |
Ders İçeriği |
Ders, öğrencilere pazarlama iletişimi stratejisi alanında yer alan bileşenler ve düşünceler hakkında bilgi vermek üzere tasarlanmıştır. Bütünleşik Pazarlama İletişimi teorileri, kavramları ve uygulamalarına odaklanan ders, reklam, satış promosyonu, halkla ilişkiler, tanıtım, kişisel satış, doğrudan pazarlama ve interaktif pazarlama unsurlarını kapsar. |
Ders Kaynakları |
İzzet Bozkurt, Bütünleşik Pazarlama İletişimi.
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Pazarlama iletişimi: tanımı ve gelişme nedenleri | Ders |
2 | Reklam | Ders |
2 | Reklam | Ders |
4 | Halkla ilişkiler ve duyurum | Ders |
4 | Halkla ilişkiler ve duyurum | Ders |
6 | Satış tutundurma ve kişisel satış | Ders |
6 | Satış tutundurma ve kişisel satış | Ders |
8 | Ara sınav | Ders |
9 | Ürün, fiyat ve dağıtımın iletişim boyutu | Ders |
10 | Ağızdan ağıza iletişim ve pazarlama | Ders |
11 | Bütünleşik pazarlama iletişiminde uygulama yaklaşımları ve yeni medya | |
11 | Bütünleşik pazarlama iletişiminde uygulama yaklaşımları ve yeni medya | |
13 | Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi | Ders |
13 | Bütünleşik pazarlama iletişimi yönetimi | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramını ve gelişimini tanımlayabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Pazarlama iletişimi etkinliklerini bütünleşik bir bakış açısıyla açıklayabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
Bütünleşik pazarlama iletişiminin sağlık kurumlarındaki önemini açıklayabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Ders Tartışmalı Ders Beyin Fırtınası Seminer Sözlü | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramını ve gelişimini tanımlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Pazarlama iletişimi etkinliklerini bütünleşik bir bakış açısıyla açıklayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Bütünleşik pazarlama iletişiminin sağlık kurumlarındaki önemini açıklayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |