Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce IV | SAY227 | 4 | 2 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | SAĞLIK YÖNETİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz Yüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Hasan Tezcan UYSAL |
Ders Veren | |
Amaç |
Dersin temel amacı Temel İngilizce I, Temel İngilizce II ve Temel İngilizce III derslerinin devamı niteliğinde, öğrencilerin Avrupa Birliği Dil Ölçütleri’ne göre A2* (Temel Kullanıcı) seviyesinde iletişim kurabilecekleri temel İngilizce becerilerini edinmelerini sağlamaya yardımcı olmaktır. |
Ders İçeriği |
Bu ders orta altı düzeyde İngilizce dilbilgisi ile birlikte okuma- anlama, yazma, dinleme-anlama ve konuşma becerilerinin öğretimini içerir. |
Ders Kaynakları |
1. Speakout (Elementary) by Frances Eales and Steve Oakes (Pearson)
|
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Giriş-Oryantasyon | Ders |
2 | The Past. In their past | Ders |
3 | The Past. Lookback Holidays Travel partners | Ders |
4 | Holidays Travel partners The longest bike ride | Ders |
5 | Holidays The longest bike ride Can you tell me the way? | Ders |
6 | Holidays Lookback Now .Having a great time Yazma Çalışması I | Ders |
7 | Now .What a difference! What do you recommend? | Ders |
8 | Now . Lookback | Ders |
9 | Transport.City bikes | Ders |
11 | Transport. Lookback. The future .Life’s a lottery | Ders |
12 | The future Yazma Çalışması II | Ders |
13 | The future Let’s do something new | Ders |
14 | The future .Lookback | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Okuma: • çeşitli yazılı metinleri okuyarak ana fikir ve detayları kavrayabilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Okudukları yazılı metinlerde verilen bilgiler doğrultusunda çıkarım yapabilir, • yönergeleri okuyup takip edebilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Dinleme: • dinledikleri metinlerdeki temel düşünceleri ve detayları anlayabilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Teknoloji Kullanımı: • gerekli teknolojik etkinlikleri kendi kendine vaktinde yaparak sorumluluk alabilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Yazma: • çeşitli konular hakkında kısa paragraflar yazabilir, • diyalog tamamlayabilir ve ilgili sorulara yazılı cevaplar verebilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Okuma: • çeşitli yazılı metinleri okuyarak ana fikir ve detayları kavrayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Okudukları yazılı metinlerde verilen bilgiler doğrultusunda çıkarım yapabilir, • yönergeleri okuyup takip edebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Dinleme: • dinledikleri metinlerdeki temel düşünceleri ve detayları anlayabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Teknoloji Kullanımı: • gerekli teknolojik etkinlikleri kendi kendine vaktinde yaparak sorumluluk alabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Yazma: • çeşitli konular hakkında kısa paragraflar yazabilir, • diyalog tamamlayabilir ve ilgili sorulara yazılı cevaplar verebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |