EN
  • Anasayfa
  • SAY226 İngilizce III (2024 - 2025 / 3. Yarıyıl)
  • EN
SAY226 - İngilizce III
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
İngilizce III SAY226 3 2 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
SAĞLIK YÖNETİMİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Hasan Tezcan UYSAL
Ders Veren
Amaç

Bu dersin genel amacı öğrencilerin akademik okuma ve yazma becerilerini daha da güçlendirmelerine yardımcı olmaktır. Bu dersi başarı ile bitiren öğrenciler “Avrupa Dil Dosyası Uluslararası Dil Düzeyi”ne göre B2* seviyesine çıkması beklenir.

Ders İçeriği

Bu ders yüksek başlangıç düzeyinde İngilizce dilbilgisi ile birlikte okuma- anlama, yazma, dinleme-anlama ve konuşma becerilerinin öğretimini içerir.

Ders Kaynakları Prism Reading 3 by Alan S. Kennedy, Chris Sowton – Cambridge University Press, 2018.
ENG201 Supplementary Pack prepared by the DML instructors / Lecture Videos on Moodle shot by the DML instructors
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 İngilizce III dersine Giriş ve Oryantasyon Ders
2 Metin inceleme ve tartışma Ders
3 Metin inceleme ve tartışma Ders
2 Metin inceleme ve tartışma Ders
5 Metin inceleme ve tartışma (“Combatting Drought in Rural Africa”) Ders
6 Metin inceleme ve tartışma (“Form, Function, or Both?”) Ders
7 Tartışma Amaçlı Kompozisyona Giriş ve Taslak Modeli / Tartışma Amaçlı Kompozisyon: Giriş Paragrafı Ders
8 ARA SINAV Ders
9 Sınıf İçi Yazma Çalışması
10 Tartışma Amaçlı Kompozisyon Sınavı Ders
11 Metin inceleme ve tartışma (“Reduce, Reuse, Recycle”) Ders
12 Metin inceleme ve tartışma (“Photography as Art”) Ders
13 Argumentative Essay: Body Paragraphs / Argumentative Essay: Concluding Paragraph Ders
14 Metin inceleme ve tartışma (“The Social and Economic Impact of Aging”) Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
İşletmenin tüm temel fonksiyonları hakkında kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahip olarak, bilgiyi kullanma becerisi kazanabilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
İşletme yönetiminin gerektirdiği İşletme Bilgi Sistemleri ve alt modüllerini kullanabilme, raporlayabilme ve yorumlayabilme becerisi kazanabilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Araştırma ve öğrenme sürecinin hayat boyu devam ettiği bilincine sahip olarak, işletme ile ilgili bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip edebilme, kendini ve örgütünü yenilik ve sürekli gelişim konusunda destekleyebilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Farklı disiplinlerle veya çok kültürlü takımlarla etkin çalışma, sorumluluk alma, risk analizi yapma, değişime ayak uydurabilme, eleştirel düşünme ve sorun çözmede insiyatif kullanabilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
Etkin sözlü, yazılı ve görsel iletişim yöntemlerini kullanarak işletme alanı ile ilgili bilgi aktarımını öğrenim dilinde ve mesleki İngilizce ile yapabilir. Yazılı Sınav Ders Dinleme ve anlamlandırma
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
İşletmenin tüm temel fonksiyonları hakkında kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahip olarak, bilgiyi kullanma becerisi kazanabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
İşletme yönetiminin gerektirdiği İşletme Bilgi Sistemleri ve alt modüllerini kullanabilme, raporlayabilme ve yorumlayabilme becerisi kazanabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Araştırma ve öğrenme sürecinin hayat boyu devam ettiği bilincine sahip olarak, işletme ile ilgili bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip edebilme, kendini ve örgütünü yenilik ve sürekli gelişim konusunda destekleyebilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Farklı disiplinlerle veya çok kültürlü takımlarla etkin çalışma, sorumluluk alma, risk analizi yapma, değişime ayak uydurabilme, eleştirel düşünme ve sorun çözmede insiyatif kullanabilir. - - - - - - - - - - - - - - -
Etkin sözlü, yazılı ve görsel iletişim yöntemlerini kullanarak işletme alanı ile ilgili bilgi aktarımını öğrenim dilinde ve mesleki İngilizce ile yapabilir. - - - - - - - - - - - - - - -