Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
İngilizce III | SAY226 | 3 | 2 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | SAĞLIK YÖNETİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz Yüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Hasan Tezcan UYSAL |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu dersin genel amacı öğrencilerin akademik okuma ve yazma becerilerini daha da güçlendirmelerine yardımcı olmaktır. Bu dersi başarı ile bitiren öğrenciler “Avrupa Dil Dosyası Uluslararası Dil Düzeyi”ne göre B2* seviyesine çıkması beklenir. |
Ders İçeriği |
Bu ders yüksek başlangıç düzeyinde İngilizce dilbilgisi ile birlikte okuma- anlama, yazma, dinleme-anlama ve konuşma becerilerinin öğretimini içerir. |
Ders Kaynakları |
Prism Reading 3 by Alan S. Kennedy, Chris Sowton – Cambridge University Press, 2018.
ENG201 Supplementary Pack prepared by the DML instructors / Lecture Videos on Moodle shot by the DML instructors |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | İngilizce III dersine Giriş ve Oryantasyon | Ders |
2 | Metin inceleme ve tartışma | Ders |
3 | Metin inceleme ve tartışma | Ders |
2 | Metin inceleme ve tartışma | Ders |
5 | Metin inceleme ve tartışma (“Combatting Drought in Rural Africa”) | Ders |
6 | Metin inceleme ve tartışma (“Form, Function, or Both?”) | Ders |
7 | Tartışma Amaçlı Kompozisyona Giriş ve Taslak Modeli / Tartışma Amaçlı Kompozisyon: Giriş Paragrafı | Ders |
8 | ARA SINAV | Ders |
9 | Sınıf İçi Yazma Çalışması | |
10 | Tartışma Amaçlı Kompozisyon Sınavı | Ders |
11 | Metin inceleme ve tartışma (“Reduce, Reuse, Recycle”) | Ders |
12 | Metin inceleme ve tartışma (“Photography as Art”) | Ders |
13 | Argumentative Essay: Body Paragraphs / Argumentative Essay: Concluding Paragraph | Ders |
14 | Metin inceleme ve tartışma (“The Social and Economic Impact of Aging”) | Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
İşletmenin tüm temel fonksiyonları hakkında kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahip olarak, bilgiyi kullanma becerisi kazanabilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
İşletme yönetiminin gerektirdiği İşletme Bilgi Sistemleri ve alt modüllerini kullanabilme, raporlayabilme ve yorumlayabilme becerisi kazanabilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Araştırma ve öğrenme sürecinin hayat boyu devam ettiği bilincine sahip olarak, işletme ile ilgili bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip edebilme, kendini ve örgütünü yenilik ve sürekli gelişim konusunda destekleyebilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Farklı disiplinlerle veya çok kültürlü takımlarla etkin çalışma, sorumluluk alma, risk analizi yapma, değişime ayak uydurabilme, eleştirel düşünme ve sorun çözmede insiyatif kullanabilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
Etkin sözlü, yazılı ve görsel iletişim yöntemlerini kullanarak işletme alanı ile ilgili bilgi aktarımını öğrenim dilinde ve mesleki İngilizce ile yapabilir. | Yazılı Sınav | Ders | Dinleme ve anlamlandırma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
İşletmenin tüm temel fonksiyonları hakkında kavramsal ve uygulamalı bilgiye sahip olarak, bilgiyi kullanma becerisi kazanabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İşletme yönetiminin gerektirdiği İşletme Bilgi Sistemleri ve alt modüllerini kullanabilme, raporlayabilme ve yorumlayabilme becerisi kazanabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Araştırma ve öğrenme sürecinin hayat boyu devam ettiği bilincine sahip olarak, işletme ile ilgili bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip edebilme, kendini ve örgütünü yenilik ve sürekli gelişim konusunda destekleyebilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Farklı disiplinlerle veya çok kültürlü takımlarla etkin çalışma, sorumluluk alma, risk analizi yapma, değişime ayak uydurabilme, eleştirel düşünme ve sorun çözmede insiyatif kullanabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Etkin sözlü, yazılı ve görsel iletişim yöntemlerini kullanarak işletme alanı ile ilgili bilgi aktarımını öğrenim dilinde ve mesleki İngilizce ile yapabilir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |