Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Ekip Çalışması | SAY332 | 6 | 2 + 0 | 5,0 |
Birim Bölüm | SAĞLIK YÖNETİMİ |
Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz Yüze |
EBS Koordinatörü | Doç. Dr. Burhanettin UYSAL |
Ders Veren | |
Amaç |
Ekip çalışmasının amacı, etkinliği, işleyişi, oluşum süreci, liderlik ve performans ölçütleri konularında detaylı bilgi sahibi olmak. Uygulama ile öğrenilenleri pekiştirmek. |
Ders İçeriği |
1. Ekip Çalışması (Giriş) 2. Ekipte Amaç 3. Neden Ekip Çalışması? 4. Ekip Çalışması Nasıl Yapılır? 5. Ekip Üyelerinin Özellikleri Ve Johari Penceresi 6. Ekibin Özellikleri 7. Ekibin Oluşum Süreci 8. Vize Sınavı 9. Ekip Organizasyonu 10. Liderlik Ve Ekip Liderinin Özellikleri 11. Başarılı Ekip Üyelerinin Özellikleri 12. Ekip Çalışmasının Gerektirdiği Tutum Ve Beceriler 13. Ekip Çalışmasında Etkinlik 14. Ekip Modelleri Ve Performans Ölçütleri 15. Final Sınavı |
Ders Kaynakları |
Ders Notları ve Internet Kaynakları
Ders Notları Alan Araştırmaları |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | 1. EKİP ÇALIŞMASI (GİRİŞ) | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
2 | 2. EKİP ÇALIŞMASINDA AMAÇ | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
3 | 3. NEDEN EKİP ÇALIŞMASI? | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
4 | 4. EKİP ÇALIŞMASI NASIL YAPILIR? | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
5 | 5. EKİP ÜYELERİNİN ÖZELLİKLERİ VE JOHARİ PENCERESİ | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
6 | 6. EKİBİN ÖZELLİKLERİ | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
7 | 7. EKİBİN OLUŞUM SÜRECİ | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
8 | 8. VİZE SINAVI | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
9 | 9. EKİP ORGANİZASYONU | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
10 | 10. LİDERLİK VE EKİP LİDERİNİN ÖZELLİKLERİ | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
11 | 11. BAŞARILI EKİP ÜYELERİNİN ÖZELLİKLERİ | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
12 | 12. EKİP ÇALIŞMASININ GEREKTİRDİĞİ TUTUM VE BECERİLER | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
13 | 13. EKİP ÇALIŞMASINDA ETKİNLİK | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
14 | 14. EKİP MODELLERİ VE PERFORMANS ÖLÇÜTLERİ | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
15 | 15. FİNAL SINAVI | Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Yeni kişisel iletişim becerileri geliştirmek | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Ekip çalışması ve işbirliğine uygunluk, yatkınlık kazanmak | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Kişilerarası problem çözme becerileri kazanmak | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
Planlama ve örgütleme yapabilme yetkinliği kazanmak | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
İş ve süreç tasarımı yapabilme yetkinliği kazanmak | Ödev / Proje | Sınıf Dışı Çalışma | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Yeni kişisel iletişim becerileri geliştirmek | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Ekip çalışması ve işbirliğine uygunluk, yatkınlık kazanmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Kişilerarası problem çözme becerileri kazanmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Planlama ve örgütleme yapabilme yetkinliği kazanmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
İş ve süreç tasarımı yapabilme yetkinliği kazanmak | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |