EN
  • Anasayfa
  • SAY332 Ekip Çalışması (2024 - 2025 / 6. Yarıyıl)
  • EN
SAY332 - Ekip Çalışması
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Ekip Çalışması SAY332 6 2 + 0 5,0 Pdf
Birim Bölüm
SAĞLIK YÖNETİMİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz Yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Burhanettin UYSAL
Ders Veren
Amaç

Ekip çalışmasının amacı, etkinliği, işleyişi, oluşum süreci, liderlik ve performans ölçütleri konularında detaylı bilgi sahibi olmak. Uygulama ile öğrenilenleri pekiştirmek.

Ders İçeriği

1. Ekip Çalışması (Giriş) 2. Ekipte Amaç 3. Neden Ekip Çalışması? 4. Ekip Çalışması Nasıl Yapılır? 5. Ekip Üyelerinin Özellikleri Ve Johari Penceresi 6. Ekibin Özellikleri 7. Ekibin Oluşum Süreci 8. Vize Sınavı 9. Ekip Organizasyonu 10. Liderlik Ve Ekip Liderinin Özellikleri 11. Başarılı Ekip Üyelerinin Özellikleri 12. Ekip Çalışmasının Gerektirdiği Tutum Ve Beceriler 13. Ekip Çalışmasında Etkinlik 14. Ekip Modelleri Ve Performans Ölçütleri 15. Final Sınavı

Ders Kaynakları Ders Notları ve Internet Kaynakları
Ders Notları
Alan Araştırmaları
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Bu bilgi girilmemiştir.
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Toplam İş Yükü (Saat) 0
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 0
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 1. EKİP ÇALIŞMASI (GİRİŞ) Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
2 2. EKİP ÇALIŞMASINDA AMAÇ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
3 3. NEDEN EKİP ÇALIŞMASI? Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
4 4. EKİP ÇALIŞMASI NASIL YAPILIR? Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
5 5. EKİP ÜYELERİNİN ÖZELLİKLERİ VE JOHARİ PENCERESİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
6 6. EKİBİN ÖZELLİKLERİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
7 7. EKİBİN OLUŞUM SÜRECİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
8 8. VİZE SINAVI Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
9 9. EKİP ORGANİZASYONU Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
10 10. LİDERLİK VE EKİP LİDERİNİN ÖZELLİKLERİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
11 11. BAŞARILI EKİP ÜYELERİNİN ÖZELLİKLERİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
12 12. EKİP ÇALIŞMASININ GEREKTİRDİĞİ TUTUM VE BECERİLER Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
13 13. EKİP ÇALIŞMASINDA ETKİNLİK Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
14 14. EKİP MODELLERİ VE PERFORMANS ÖLÇÜTLERİ Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
15 15. FİNAL SINAVI Ders Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Yeni kişisel iletişim becerileri geliştirmek Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Ekip çalışması ve işbirliğine uygunluk, yatkınlık kazanmak Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Kişilerarası problem çözme becerileri kazanmak Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
Planlama ve örgütleme yapabilme yetkinliği kazanmak Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
İş ve süreç tasarımı yapabilme yetkinliği kazanmak Ödev / Proje Sınıf Dışı Çalışma Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14 PÇ 15
Yeni kişisel iletişim becerileri geliştirmek - - - - - - - - - - - - - - -
Ekip çalışması ve işbirliğine uygunluk, yatkınlık kazanmak - - - - - - - - - - - - - - -
Kişilerarası problem çözme becerileri kazanmak - - - - - - - - - - - - - - -
Planlama ve örgütleme yapabilme yetkinliği kazanmak - - - - - - - - - - - - - - -
İş ve süreç tasarımı yapabilme yetkinliği kazanmak - - - - - - - - - - - - - - -