| Alanıyla ilgili teorik ve güncel bilgilere sahip olmak. |
8,96
|
| Alanında uzmanlaşmak ve analiz yapabilme becerisini kazanmak. |
9,58
|
| Alanı ve diğer disiplinler arasında bağlantı kurarak analiz yapma ve uygulama safhalarında bilgilerini disiplinler arası değerlendirebilme yetisini edinmek. |
7,64
|
| Proje ve çalışmalarında kullanılmak üzere yeterli düzeyde yazılım, bilgi ve iletişim teknolojilerine hakim olmak. |
8,04
|
| Uygulama çalışmalarında elde ettiği sonuçları akademik kurallar çerçevesinde projelendirme ve sözlü ve yazılı olarak sunabilme becerisini edinmek. |
8,54
|
| Alanında edindiği uzmanlık düzeyindeki bilgileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirerek, yaşam boyu öğrenme ve sorgulama bilincine sahip olmak. |
7,93
|
| Alanıyla ilgili politika ve çözüm önerilerini bilimsel veri ve yöntemlerle destekleyerek ilgili kişi ve kurumlara yazılı ve sözlü olarak sunabilmek. |
8,19
|
| Alanla ilgili çalışmalarda bilimsel, kültürel, toplumsal ve etik değerlere uygun hareket etme hassasiyetini kazanmak. |
7,67
|
| Alanıyla ilgili literatürü eleştirel bakış açısıyla değerlendirme becerisinin kazanmak. |
7,36
|
| Yaşadığı ülkenin sosyal ve iktisadi sorunlarını analiz edebilecek, çözüm ve politikalar üretebilecek düzeyde toplumu ve ilgili kurumları tanımak. |
7,26
|
| Alanıyla ilgili konularda bağımsız çalışabilme ve ekip çalışmalarının getireceği sorumluluklara da açık olmak. |
7,51
|
| Çalıştığı kurumun güçlü ve zayıf yanlarını tespit ederek, uygun stratejileri ortaya koyabilecek bilimsel donanımı edinmek |
5,82
|
| Alanıyla ilgili gelişmeleri takip edebilecek düzeyde yabancı dil bilmek. |
5,51
|