Üretim yönetimi ve pazarlama yüksek lisans programında üretim yönetimi veya pazarlama alanlarında uzmanlaşma sağlanması amaçlanmaktadır. Bu kapsamda programda üretim yönetimi, üretim planlaması, stok planlaması gibi üretim dersleri ve pazarlama stratejileri gibi pazarlama dersleri bulunmaktadır.
Ana Bilim Dalı
|
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü / Üretim Yönetimi ve Pazarlama - YL / 4 YY / 7. Düzey (YL) |
Birim EBS Koordinatörü
|
Doç. Dr. Adem SARIHAN
|
Ana Bilim Dalı Başkanı
|
Prof. Dr. İsa İPÇİOĞLU
|
Program EBS Koordinatörü |
Arş. Gör. Tolga ALTINTAŞ
|
Eğitim Türü |
Tam Zamanlı / Türkçe |
Derece Seviye |
7. Düzey (YL) (Düzey Kodları: EQF_LLL: 7 / QF_EHEA: 2)
ISCED Alan Kodu: 34 (İşletme ve Yönetim Bilimleri )
Bu programı başarıyla tamamlayan öğrenciler Üretim Yönetimi ve Pazarlama - YL alanında Yüksek Lisans derecesi almaya hak kazanırlar.
|
Amaç
Üretim yönetimi ve pazarlama alanlarında ilke, yöntem ve tekniklerin öğrenilerek stratejik bakış açısıyla ve küresel rekabet koşullarına uyumlu bir şekilde uygulanmasına yönelik güçlü bir bilimsel altyapı sağlamaktır.
Hedef
Üretim Yönetimi ve Pazarlama Ana Bilim Dalı Hedefleri:
1- Üretim bilgisine kuramsal ve olgusal sahip olmak
2- Üretim ve pazarlama alanlarında bilişsel ve uygulamalı olarak beceriler edinmek,
3- Alanında bağımsız çalışma ve bilgilere ulaşabilme yetkinliğine ulaşmak,
4- İletişim becerileri yetkinliğine ulaşmak,
5- Alana özgü konularda meslek etiği dahilinde çalışmalar yapabilmektir.