İşletmenin makro ve mikro pazarlama çevresi sorunlarını tanımlayıp çözümleyebilmek |
0 |
Pazarlama yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek |
0 |
Üretim yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek |
0 |
Güncel pazarlama sorunlarının çözümünde pazarlama teorisi ve teorik yaklaşımların rolünü belirleyebilmek |
0 |
Pazarlama teorilerinin farklı kültürel yapılarda nasıl uygulandığını belirleyebilmek |
0 |
Klasik ve güncel pazarlama teorileri arasındaki farklılık ve ilişkileri tanımlayarak değerlendirmek |
0 |
Pazarlama yönetiminde bilgi sistemlerinden faydalanarak pazarlama bilgisi toplamak ve analiz edebilmek |
0 |
Tedarik zinciri ve lojistik faaliyetlerinin yönetimi ve entegrasyonu becerisi |
0 |
Rekabet ortamında pazarlama fırsat ve tehditleri belirlemek ve bunlara uygun stratejiler geliştirebilmek |
0 |
Mikro ve makro pazarlama çevresi üyeleriyle iletişim, koordinasyon ve bilgi paylaşımını sağlayabilmek |
0 |
İşletme sorunlarını sayısal karar verme tekniklerini kullanarak belirlemek ve çözüm sunmak |
0 |