EN
  • Anasayfa
  • ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA - YL ( LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ )

  • EN

PROGRAM ÇIKTILARI

No Program Çıktıları
1 İşletmenin makro ve mikro pazarlama çevresi sorunlarını tanımlayıp çözümleyebilmek
2 Pazarlama yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek
3 Üretim yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek
4 Güncel pazarlama sorunlarının çözümünde pazarlama teorisi ve teorik yaklaşımların rolünü belirleyebilmek
5 Pazarlama teorilerinin farklı kültürel yapılarda nasıl uygulandığını belirleyebilmek
6 Klasik ve güncel pazarlama teorileri arasındaki farklılık ve ilişkileri tanımlayarak değerlendirmek
7 Pazarlama yönetiminde bilgi sistemlerinden faydalanarak pazarlama bilgisi toplamak ve analiz edebilmek
8 Tedarik zinciri ve lojistik faaliyetlerinin yönetimi ve entegrasyonu becerisi
9 Rekabet ortamında pazarlama fırsat ve tehditleri belirlemek ve bunlara uygun stratejiler geliştirebilmek
10 Mikro ve makro pazarlama çevresi üyeleriyle iletişim, koordinasyon ve bilgi paylaşımını sağlayabilmek
11 İşletme sorunlarını sayısal karar verme tekniklerini kullanarak belirlemek ve çözüm sunmak