1 |
İşletmenin makro ve mikro pazarlama çevresi sorunlarını tanımlayıp çözümleyebilmek |
2 |
Pazarlama yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek |
3 |
Üretim yönetimi temel kavramlarını tanımlayabilmek |
4 |
Güncel pazarlama sorunlarının çözümünde pazarlama teorisi ve teorik yaklaşımların rolünü belirleyebilmek |
5 |
Pazarlama teorilerinin farklı kültürel yapılarda nasıl uygulandığını belirleyebilmek |
6 |
Klasik ve güncel pazarlama teorileri arasındaki farklılık ve ilişkileri tanımlayarak değerlendirmek |
7 |
Pazarlama yönetiminde bilgi sistemlerinden faydalanarak pazarlama bilgisi toplamak ve analiz edebilmek |
8 |
Tedarik zinciri ve lojistik faaliyetlerinin yönetimi ve entegrasyonu becerisi |
9 |
Rekabet ortamında pazarlama fırsat ve tehditleri belirlemek ve bunlara uygun stratejiler geliştirebilmek |
10 |
Mikro ve makro pazarlama çevresi üyeleriyle iletişim, koordinasyon ve bilgi paylaşımını sağlayabilmek |
11 |
İşletme sorunlarını sayısal karar verme tekniklerini kullanarak belirlemek ve çözüm sunmak |