Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tedarik Zinciri ve Lojistik Yönetimi | PAZ5007 | 3 + 0 | 7,5 |
Birim Bölüm | ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Dr. Öğr. Üyesi Atıl TAŞER |
Ders Veren | |
Amaç |
Bu dersin amacı öğrencileri tedarik zinciri, tedarik zinciri yönetimi ve lojistik kavramları konusunda bilgilendirmek ve işletmelerdeki önemini belirtmektir. |
Ders İçeriği |
Lojistik ve tedarik zinciri arasındaki ilişki, lojistik yönetiminin kapsamı, tedarik zinciri yönetiminin işletmelerdeki rolü , bilgi teknolojilerinin tedarik zincirlerinde kullanımı |
Ders Kaynakları |
Kağnıcıoğlu, C.H.(2007) Tedarik zinciri yönetiminde tedarikçi seçimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir
|
Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Bu bilgi girilmemiştir. | |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Lojistik kavramı | |
2 | Tedarik zinciri kavramı | |
3 | Tedarik zinciri yönetiminin kapsamı | |
4 | Tedarik zinciri yapısı | |
5 | Tedarik zinciri modelleri | |
6 | Tedarik zinciri karar aşamaları | |
7 | Vize | |
8 | Tedarik zinciri yönetiminin işletmelerdeki rolü | |
9 | Tedarik zinciri yönetiminde bilgi teknolojileri | |
12 | Örnek olay | |
12 | Örnek olay | |
12 | Örnek olay | |
12 | Örnek olay | |
12 | Örnek olay |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
bilgi teknolojilerinin tedarik zincirine katkısını açıklar | |||
tedarik zincirinin işletme içi karar aşamalarını sorgular | |||
tedarik zinciri yönetiminde bilgi teknolojileri kullanımını ele alır | |||
edarik zinciri yönetim modellerini ve işletme içindeki yerini değerlendirir | |||
tedarik zinciri yönetiminin işletme fonksiyonlarıyla ilişkisini inceler | |||
tedarik zinciri yönetiminin kapsamını inceler | |||
lojistik ve tedarik zinciri kavramlarını karşılaştırır | |||
tedarik zinciri yönetim modellerini inceler | |||
tedarik zincirinde bilgi teknolojilerinin önemini açıklar | |||
Lojistik ve tedarik zinciri yönetimini açıklayabilir | |||
lojistik yönetimi kapsamını inceler |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
bilgi teknolojilerinin tedarik zincirine katkısını açıklar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
tedarik zincirinin işletme içi karar aşamalarını sorgular | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
tedarik zinciri yönetiminde bilgi teknolojileri kullanımını ele alır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
edarik zinciri yönetim modellerini ve işletme içindeki yerini değerlendirir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
tedarik zinciri yönetiminin işletme fonksiyonlarıyla ilişkisini inceler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
tedarik zinciri yönetiminin kapsamını inceler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
lojistik ve tedarik zinciri kavramlarını karşılaştırır | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
tedarik zinciri yönetim modellerini inceler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
tedarik zincirinde bilgi teknolojilerinin önemini açıklar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Lojistik ve tedarik zinciri yönetimini açıklayabilir | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
lojistik yönetimi kapsamını inceler | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |