Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Tez Çalışması | PAZ5000 | 0 + 1 | 20,0 |
Birim Bölüm | ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze eğitim, |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU |
Ders Veren | Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU Dr. Öğr. Üyesi Atıl TAŞER |
Amaç |
Öğrencinin özgün araştırma yapma yeteneğinin geliştirilmesi. |
Ders İçeriği |
Teorik çalışma, Nicel ve Nitel araştırma yöntemleri. |
Ders Kaynakları |
Internet kaynakları
Güncel makaleler Güncel raporlar Bilimsel dergi ve kitaplar Elektronik dergiler |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2021 - 2022 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
1 | Bilimsel Yöntem ve Bilimsel Bilgi | İnceleme / Anket Çalışması |
2 | Alanyazının taranması | İnceleme / Anket Çalışması |
2 | Alanyazının taranması | İnceleme / Anket Çalışması |
4 | Tez Önerisinin Geliştirilmesi | İnceleme / Anket Çalışması |
5 | Tez önerisinin savunulması | İnceleme / Anket Çalışması |
6 | Verilerin toplanması | İnceleme / Anket Çalışması |
6 | Verilerin toplanması | İnceleme / Anket Çalışması |
8 | Verilerin çözümlenmesi | İnceleme / Anket Çalışması |
8 | Verilerin çözümlenmesi | İnceleme / Anket Çalışması |
11 | Sonuçların yorumlanması | İnceleme / Anket Çalışması |
11 | Sonuçların yorumlanması | İnceleme / Anket Çalışması |
12 | Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması | İnceleme / Anket Çalışması |
12 | Araştırmanın uygun biçimde raporlaştırılması | İnceleme / Anket Çalışması |
14 | Öz-değerlendirme | İnceleme / Anket Çalışması |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Literatürü tarar | Sınıf Dışı Çalışma Sözlü İnceleme / Anket Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
Verileri toplar | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması Sözlü İnceleme / Anket Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | |
Verilerin toplanması | Sınıf Dışı Çalışma Vaka Çalışması İnceleme / Anket Çalışması | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Önceden planlanmış özel beceriler Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Literatürü tarar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Verileri toplar | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Verilerin toplanması | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |