EN
  • Anasayfa
  • TAR412 Mezuniyet Çalışması II (2021 - 2022 / 8. Yarıyıl)
  • EN
TAR412 - Mezuniyet Çalışması II
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Mezuniyet Çalışması II TAR412 8 0 + 2 2,0 Pdf
Birim Bölüm
TARİH
Derece Seviye Lisans - Zorunlu - Türkçe
Dersin Verilişi yüz yüze
EBS Koordinatörü
Ders Veren Doç. Dr. Dilara USLU Prof. Dr. İlhami YURDAKUL Prof. Dr. Abdulhalik BAKIR Doç. Dr. Halim DEMİRYÜREK Doç. Dr. Refik ARIKAN Prof. Dr. Ahmet ALTUNGÖK Prof. Dr. Taner BİLGİN Prof. Dr. Vedat TURĞUT Doç. Dr. Seda YILMAZ VURGUN Dr. Öğr. Üyesi Mehmet KAVAK Doç. Dr. Gülgüney MASALCI ŞAHİN Dr. Öğr. Üyesi Ali KARAHAN Dr. Öğr. Üyesi Ali OKUMUŞ Dr. Öğr. Üyesi Cihan YEMİŞÇİ Doç. Dr. Selma GÖKTÜRK ÇETİNKAYA
Amaç

Öğrencilerin lisans boyunca edindikleri mesleki bilgi ve kazanımlarını sergileyebilmeleri

Ders İçeriği

Mezuniyet tezinin takip ve değerlendirilmesi

Ders Kaynakları https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/
Açıldığı Öğretim Yılı 2013 - 2014 2014 - 2015 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %100
Toplam %100
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %100
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
0
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
0
Uzmanlık / Alan Dersleri
0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, Bilişim becerileri Benzetim 3 12 36
Önceden planlanmış özel beceriler Problem Çözme 3 5 15
Gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, yönetsel beceriler, Önceden planlanmış özel beceriler Öğrenci Topluluğu Faaliyetleri / Projeleri 3 12 36
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 6 18
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, durumları işleme, soru geliştirme, yorumlama, sunum Sözlü 3 12 36
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme Gösterim 3 12 36
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 3 12 36
Dinleme ve anlamlandırma Ders 3 12 36
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Final Final 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 251
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 9,84
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Bitirme Ödevi İçin Alan Tespiti Yapma
2 Ödev İçin Konu Tespiti Yapma
3 Ödev İçin Kaynak Taraması Yapma
4 Kaynakların Toplanması ve Değerlendirilmesi
5 Kaynak Okuma ve Fişleme Yapma
6 Toplanan Bilgilerin Tasnif Edilmesi
7 Kaynakça Bilgisi
8 İçindekiler Kısmının Oluşturulması
9 Giriş Kısmını Oluşturma
10 Tezin Ana Bölümlerini Oluşturma
11 Tezin Sonuç ve Değerlendirme Kısmını Oluşturma
12 Tezin Kaynaklar Kısmını Oluşturma
13 Tezi Dilbilgisi ve Yazım Hatalarına Karşı İnceleme
14 Sonuçlandırma
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13 PÇ 14