EN
ARK421 - Tarihöncesi Dönemlerde Mimari Yapı Teknikleri
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Tarihöncesi Dönemlerde Mimari Yapı Teknikleri ARK421 7 3 + 0 4,0 Pdf
Birim Bölüm
ARKEOLOJİ
Derece Seviye Lisans - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Doç. Dr. Mustafa Erkan FİDAN
Ders Veren Doç. Dr. Mustafa Erkan FİDAN
Amaç

Neolitik Dönem'den Orta Tunç Çağı'na mimarlık tarihi ve özelliklerinin öğrenilmesi

Ders İçeriği

Neolitik Dönemden Orta Tunç Çağına

Ders Kaynakları Eski Anadolu Mimarlığı
Açıldığı Öğretim Yılı 2014 - 2015 2015 - 2016 2016 - 2017 2017 - 2018 2018 - 2019 2019 - 2020 2020 - 2021 2021 - 2022 2022 - 2023
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Ara Sınav 1 40
Toplam 40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Final %60
Toplam %60
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %40
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %60
Toplam %100
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri 0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri 0
Destek Dersleri 0
Ek Dersler 0
Kategori 0
Mesleki Seçmeli Dersler 0
Temel Meslek Dersleri 0
Uygulama Dersleri 0
Uzmanlık / Alan Dersleri 0
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 14 42
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Beyin Fırtınası 3 6 18
Final Final 2 1 2
Ara Sınav 1 Ara Sınav 1 1 1 1
Toplam İş Yükü (Saat) 105
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 4,12
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Neolitik Dönem
2 Neolitik Dönem
3 Neolitik Dönem
4 Kalkolitik Dönem
5 kalkolitik dönem
6 kalkolitik dönem
7 ara sınav
8 İTÇ
9 İTÇ
10 İTÇ
11 tartışma
12 tartışma
13 tartışma
14 final sınavı
Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
Temel Mimarlık Bilgisi
ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10
Temel Mimarlık Bilgisi - - - - - - - - - -