| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| İş Yeri Uygulaması | BŞÜ202 | 4 | 0 + 20 | 10,0 |
| Birim Bölüm | HUKUK BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİĞİ |
| Derece Seviye | Ön Lisans - Zorunlu - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yerinde uygulama yaparak. |
| EBS Koordinatörü | Öğr. Gör. Ömer Zahid KUBAT (Yıl: 2020 - 2021) Öğr. Gör. Arif GÜNEL (Yıl: 2020 - 2021) |
| Ders Veren | Öğr. Gör. Selen BELTEN Öğr. Gör. Ayşe KURAŞ |
| Amaç |
Öğrencilerin mesleki alanda uygulamalı olarak tecrübe kazanmasını sağlamak. |
| Ders İçeriği |
Öğrencilerin alanlarına uygun bir işletmede yahut devlet kurumunda bir dönem boyunca çalışarak uygulamalı eğitim almaları. |
| Ders Kaynakları |
iş yerindeki edinilen bilgiler.
|
| Açıldığı Öğretim Yılı | 2020 - 2021 2021 - 2022 |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Uygulama 1 | 40 |
| Toplam | 40 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Dönem Sonu Uygulaması | %60 |
| Toplam | %60 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %40 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %60 |
| Toplam | %100 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
100
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Dinleme ve anlamlandırma | Ders | 15 | 16 | 240 |
| Önceden planlanmış özel beceriler | Vaka Çalışması | 17 | 15 | 255 |
| Gözlem/durumları işleme, Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma | Saha / Arazi Çalışması | 15 | 14 | 210 |
| Ödev (Sunum) | Ödev (Sunum) | 15 | 1 | 15 |
| Ara Sınav 1 | Ara Sınav 1 | 15 | 1 | 15 |
| Dönem Sonu Uygulaması | Dönem Sonu Uygulaması | 30 | 1 | 30 |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 765 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 30 | |||
| AKTS | 10,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Ders içeriğinin takdimi–3+1 modelinin tanıtımı, öğrencilerin uygulama yapacağı kuruluşun belirlenmesi ve dağılımın yapılması. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. | |
| 4 | İlgili süreçleri yerinde inceleme ve uygulama. |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Kamu veya özel kuruluşlardaki üretim ve hizmet süreçlerini işyerinde uygulayarak, becerilerini geliştirmek ve bilgilerini pekiştirmek. |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Kamu veya özel kuruluşlardaki üretim ve hizmet süreçlerini işyerinde uygulayarak, becerilerini geliştirmek ve bilgilerini pekiştirmek. | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | - | 3 | 5 | 2 | 2 | ;
| Ortalama Değer | 3 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 4 | - | 3 | 5 | 2 | 2 |