| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
| Dijital Pazarlama | SAY415 | 7 | 3 + 0 | 5,0 |
| Birim Bölüm | SAĞLIK YÖNETİMİ |
| Derece Seviye | Lisans - Seçmeli - Türkçe |
| Dersin Verilişi | Yüz Yüze |
| EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Hasan Tezcan UYSAL (Yıl: 2022 - 2023) |
| Ders Veren | |
| Amaç |
Pazarlamanın genel ilkeleri ve sağlık hizmetlerinde uygulamaları hakkında bilgilendirmek. |
| Ders İçeriği |
Dijital pazarlamanın teorik alt yapısı, çevrimiçi pazarlar, dijital pazarlama stratejisinin geliştirilmesi, çevrimiçi tüketici tecrübesi, dijital medya kampanyası, dijital medya kanallarıyla iletişim, arama motoru optimizasyonu, sosyal medya pazarlaması. |
| Ders Kaynakları |
Tengilimoğlu Dilaver, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Siyasal Kitabevi, 2012
Chaffey, Dave, Chadwic, E.F., Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice, Fifth Edition, Pearson, 2012; Kingsnorth, Simon, Digital Marketing Strategy: An Integrated Approach to Online Marketing, 1st Edition, CPI Group Ltd., 2016; Ryan, Damian, Çev. Mehmet Murat Kemaloğlu, Dijital Pazarlama, İş Bankası Kültür Yayınları, 2016. |
| Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | 0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
| Bu bilgi girilmemiştir. | |
| Toplam | %0 |
| Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
| Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
| Toplam | %0 |
| Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
|
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
|
Destek Dersleri
|
0
|
|
Ek Dersler
|
0
|
|
Kategori
|
0
|
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
|
Yetkinlik Tamamlayıcı Ders
|
0
|
| Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
| Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
| AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
| AKTS | 5,0 | |||
| Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
|---|---|---|
| 1 | Pazarlama hakkında temel bilgiler | Ders |
| 1 | Pazarlama hakkında temel bilgiler | Ders |
| 3 | Sağlık Hizmetleri Pazarlaması | Ders |
| 4 | Sağlık hizmetlerinde tüketici davranışları | Ders |
| 5 | Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırmaları | Ders |
| 6 | Sağlık Hizmetlerinde Stratejik Pazarlama Planlaması | Ders |
| 7 | Pazar ve Hedef Pazar | Ders |
| 8 | Ara Sınav | Ders |
| 9 | Sağlık Hizmetleri Pazarlama Karması | Ders |
| 10 | Sağlık Hizmetlerinde Fiyatlandırma | Ders |
| 11 | Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma Karması | Ders |
| 12 | Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Yeni Yaklaşımlar | Ders |
| 13 | Sağlık Hizmetlerinde Dijital Pazarlama | Ders |
| 14 | Marka, Markalaşma ve İtibar Yönetimi | Ders |
| Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
| Sağlık kurumlarında dijital pazarlama kavramını açıklayabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
| Sağlık kurumlarında dijital pazarlama stratejilerini açıklayabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
| Sağlık kurumlarında dijital pazarlama planlaması ve tasarımını açıklayabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
| Sağlık kurumlarında dijital pazarlama karmasını açıklayabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
| Sağlık kurumlarında dijital pazarlama kapsamında tüketici davranışlarını açıklayabilir. | Yazılı Sınav Ödev / Proje Sunum / Seminer | Ders Beyin Fırtınası Grup Çalışması | Dinleme ve anlamlandırma Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme, takım çalışması Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, eleştirel düşünme, soru geliştirme, yönetsel beceriler, takım çalışması |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | PÇ 14 | PÇ 15 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ortalama Değer | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |