EN
  • Anasayfa
  • ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ ( PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU )

  • EN

3. Yarıyıl

Ders Adı PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
ÇMH201 Örgütsel Davranış - - - - - - - - - - - - -
ÇMH203 Sosyal Psikoloji - - - - - - - - - - - - -
ÇMH205 Kurumsal İletişim 5 4,6 4,2 4,2 4,4 2 3,2 4 4,2 4,6 4,2 1,6 2
ÇMH207 İnsan Kaynakları Yönetimi 3,8 3,8 3,2 3,8 3,4 3,6 3,4 3,4 3,4 3,8 3,6 3,6 3,4
ÇMH209 Diksiyon ve Etkili Konuşma I 3,2 3,8 3 3,2 2,4 5 2,2 2 1,4 4 3,2 1,2 1,2
TTP110 Satış Yönetimi ve Teknikleri 5 4 4,2 4,2 4 2,4 2,8 2,6 2,8 4,2 3,6 1 1
3. Yarıyıl Seçmeli Dersler
ÇMH221 Zaman Yönetimi - - - - - - - - - - - - -
ÇMH223 Çağrı Merkezi Yönetimi I - - - - - - - - - - - - -
MOS101 Genel ve Teknik İletişim - - - - - - - - - - - - -
MOS102 Girişimcilik - - - - - - - - - - - - -
MOS103 Ekip Liderliği - - - - - - - - - - - - -
MOS105 Kalite Güvence ve Standartlar - - - - - - - - - - - - -
MOS106 Araştırma Teknikleri ve Seminer - - - - - - - - - - - - -
MOS108 Bilişim Hukuku - - - - - - - - - - - - -
MOS110 Beden Eğitimi ve Spor - - - - - - - - - - - - -
MOS111 Türk Müziği - - - - - - - - - - - - -
MOS112 Güzel Sanatlar - - - - - - - - - - - - -
MOS202 İş Hukuku - - - - - - - - - - - - -
MOS203 Pazarlama - - - - - - - - - - - - -
MOS204 Halkla İlişkiler - - - - - - - - - - - - -
MOS205 Bilimsel ve Mesleki Etik 4 1 1 1 2 1 2 3 5 1 3 1 1
MOS207 İlk Yardım - - - - - - - - - - - - -
MOS209 İşletme Yönetimi - - - - - - - - - - - - -
MOS210 Gönüllülük Çalışmaları - - - - - - - - - - - - -
MOS215 Kariyer Planlama ve Geliştirme 1 1 1 1 1 3 2 4 5 1 1 1 5
MOS216 Performans Yönetimi - - - - - - - - - - - - -
MOS217 Davranış Bilimleri - - - - - - - - - - - - -
MOS218 Stres Yönetimi - - - - - - - - - - - - -
MOS219 İnovasyon - - - - - - - - - - - - -
MOS220 E-Ticaret - - - - - - - - - - - - -

4. Yarıyıl

Ders Adı PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10 PÇ 11 PÇ 12 PÇ 13
BÜR204 Kriz ve Stres Yönetimi - - - - - - - - - - - - -
ÇMH200 Staj - - - - - - - - - - - - -
ÇMH202 Ofis Teknolojileri - - - - - - - - - - - - -
ÇMH204 İkna ve İkna Psikolojisi 2,5 4 4 5 - 4 5 4,5 - - 4,5 - -
ÇMH206 Diksiyon ve Etkili Konuşma II - - - - - - - - - - - - -
PZL216 Tüketici Davranışları - - - - - - - - - - - - -
PZL224 Pazarlama Mevzuatı - - - - - - - - - - - - -
4. Yarıyıl Seçmeli Dersler
ÇMH222 Çağrı Merkezleri İçin Temel Satış Teknikleri 5 4,6 3,8 4,6 4,2 3,4 3,6 3,2 3 4,8 4 1 1
ÇMH224 Çağrı Merkezi Yönetimi II 5 5 4,4 - 5 - - 3 5 5 - - -
MOS101 Genel ve Teknik İletişim - - - - - - - - - - - - -
MOS102 Girişimcilik - - - - - - - - - - - - -
MOS103 Ekip Liderliği - - - - - - - - - - - - -
MOS105 Kalite Güvence ve Standartlar - - - - - - - - - - - - -
MOS106 Araştırma Teknikleri ve Seminer - - - - - - - - - - - - -
MOS108 Bilişim Hukuku - - - - - - - - - - - - -
MOS110 Beden Eğitimi ve Spor - - - - - - - - - - - - -
MOS111 Türk Müziği - - - - - - - - - - - - -
MOS112 Güzel Sanatlar - - - - - - - - - - - - -
MOS202 İş Hukuku - - - - - - - - - - - - -
MOS203 Pazarlama - - - - - - - - - - - - -
MOS204 Halkla İlişkiler - - - - - - - - - - - - -
MOS205 Bilimsel ve Mesleki Etik 4 1 1 1 2 1 2 3 5 1 3 1 1
MOS207 İlk Yardım - - - - - - - - - - - - -
MOS209 İşletme Yönetimi - - - - - - - - - - - - -
MOS210 Gönüllülük Çalışmaları - - - - - - - - - - - - -
MOS215 Kariyer Planlama ve Geliştirme 1 1 1 1 1 3 2 4 5 1 1 1 5
MOS216 Performans Yönetimi - - - - - - - - - - - - -
MOS217 Davranış Bilimleri - - - - - - - - - - - - -
MOS218 Stres Yönetimi - - - - - - - - - - - - -
MOS219 İnovasyon - - - - - - - - - - - - -
MOS220 E-Ticaret - - - - - - - - - - - - -
Ders - Program Çıktıları İlişkileri
Program Çıktıları Etkilediği Yüzde
Çağrı Merkezi Hizmetleriyle ilgili kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma. 10,13
Çağrı merkezlerinde sunulan hizmet alanlarıyla ilgili beceri sahibi olma 8,66
Çağrı merkezi hizmetleri çalışma alanıyla ilgili teknolojik gelişmeleri takip etme ve mesleki çalışmalarında uygulama becerisine sahip olma. 7,90
Çağrı merkezi hizmeti uygulamalarında ikna becerisine sahip olma 7,43
Çağrı merkezi hizmeti kurum veya birimlerinin görev, sorumluluk, planlama ve strateji süreçlerini anlamlandırabilme ve uygulayabilme becerisine sahip olma. 7,54
Çağrı merkezi hizmetleri için gereken diksiyon ve beden dilini başarılı kullanabilme becerisine sahip olma. 7,28
Bireysel çalışma ve bağımsız karar verebilme yeteneklerini geliştirerek fikirlerini sözlü ve yazılı, açık ve öz bir şekilde ifade edip iletişim kurabilme becerisine sahip olma. 7,23
Hayat boyu öğrenmenin önemini benimseyerek, bilim- teknoloji ve çağdaş konular hakkında gelişmeleri izleyip kendini geliştirme becerisine sahip olma. 9,41
Kalite bilincine sahip olma, toplumsal sorunlara duyarlı olma, çevre sağlığı ve güvenliğine önem verme duyarlılığı ve becerisine sahip olma. 10,20
Alanıyla ilgili yöntem ve teknikleri uygulayabilme becerisine sahip olma. 7,79
Ekip çalışmasına yatkın ve bilgi paylaşımına açık olma. 7,97
Çağrı merkezi hizmetlerinde kullanılan mevcut bilgisayar programları ve yazılımlarındaki teknolojileri tanıma ve uygulayabilme becerisine sahip olma. 3,18
Bilgisayar ve bilgi iletişim teknolojilerini mesleki gelişimini destekleyecek düzeyde kullanabilme becerisine sahip olma. 5,28