EN
  • Anasayfa
  • ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ ( PAZARYERİ MESLEK YÜKSEKOKULU )

  • EN

PROGRAM AMAÇLARI

No Program Amaçları
1

Çağrı merkezi hizmetlerinin gerektirdiği güncel bilgi ve teknolojik altyapıya sahip bireyler yetiştirmek

2

Satış ve pazarlama tekniklerini alanda kullanabilmelerini sağlamak.

3

Diksiyon ve etkili konuşma teknikleri ile sektörün gerektirdiği sözlü iletişimi etkin kullanabilmelerini sağlamak.

4

Ekip çalışmasına yatkın inisiyatif alabilen profesyoneller yetiştirmek.

5

Müşteri ilişkileri yönetiminde stratejik ve çözüm odaklı yaklaşım geliştiren bireyler yetiştirmek.

6

İkna teknikleri ve stratejileriyle alanında iletişimi etkili bir şekilde kullanabilen meslek profesyonellerini yetiştirmek.

7

Çağrı merkezi hizmetlerinde ihtiyaç duyulan iletişim ve koordinasyon becerisi gelişmiş, özgüveni yüksek bireyler yetiştirmek.

8

Çağrı merkezlerinde kullanılan uygulama ve teknikleri, kavrama ve aktarabilme yeterliliği kazandırmak.