Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | AKTS | |
Uzmanlık Alan | PAZ7000 | 6 + 0 | 10,0 |
Birim Bölüm | ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA - YL |
Derece Seviye | Lisansüstü - Zorunlu - Türkçe |
Dersin Verilişi | Yüz yüze |
EBS Koordinatörü | Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU |
Ders Veren | Prof. Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU Dr. Öğr. Üyesi Atıl TAŞER |
Amaç |
Bilimsel araştırma sorunsalı bulma ve bir araştırma tasarımını yapabilmektir. |
Ders İçeriği |
Araştırma Tasarımı yapmak için literatür araştırması yaparak, araştırma süreçlerini araştırma taslağına yazabilecek çalışmaların yapılmasını içermektedir. |
Ders Kaynakları |
Öğretim Üyesi Ders Notları
Bilimsel Araştırma Kitap ve Notları |
Açıldığı Öğretim Yılı | 2022 - 2023 2023-2024 2024 - 2025 |
Yarıyıl İçi Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | 0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | Katkı Yüzdesi (%) |
Toplam | %0 |
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı | %0 |
Yarıyıl Sonu Çalışmalar | %0 |
Toplam | %0 |
Kategori | Ders İlişki Yüzdeleri (%) |
Aktarılabilir Beceri Dersleri
|
0
|
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
|
0
|
Destek Dersleri
|
0
|
Ek Dersler
|
0
|
Kategori
|
0
|
Mesleki Seçmeli Dersler
|
0
|
Temel Meslek Dersleri
|
0
|
Uygulama Dersleri
|
0
|
Uzmanlık / Alan Dersleri
|
0
|
Ders İş Yükü | Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu | Süresi (Saat) | Sayısı | Toplam İş Yükü (Saat) |
Toplam İş Yükü (Saat) | 0 | |||
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) | 0 | |||
AKTS |
Hafta | Konu | Öğretim Metodu |
---|---|---|
2 | tez konusu araştırması | Sınıf Dışı Çalışma |
2 | tez konusu araştırması | Sınıf Dışı Çalışma |
3 | kaynak araştırma | Sınıf Dışı Çalışma |
3 | kaynak araştırma | Sınıf Dışı Çalışma |
5 | içindekiler kısmının hazırlanışı | Sınıf Dışı Çalışma |
5 | içindekiler kısmının hazırlanışı | Sınıf Dışı Çalışma |
7 | dipnotlar ve kaynakça | Sınıf Dışı Çalışma |
8 | araştırma önerisinin yazılması | Sınıf Dışı Çalışma |
8 | araştırma önerisinin yazılması | Sınıf Dışı Çalışma |
14 | araştırma tasarımı | Sınıf Dışı Çalışma |
14 | araştırma tasarımı | Sınıf Dışı Çalışma |
14 | araştırma tasarımı | Sınıf Dışı Çalışma |
14 | araştırma tasarımı | Sınıf Dışı Çalışma |
14 | araştırma tasarımı | Sınıf Dışı Çalışma |
Ders Öğrenme Çıktısı | Ölçme Değerlendirme | Öğretim Metodu | Öğrenme Faaliyeti |
Çalışmasını raporlayabilecektir. | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Bireysel çalışma özellikleri kazanabilecektir. | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
Seçeceği bir konuda derinlemesine bilgi sahibi olabilecektir. | Ödev / Proje Sunum / Seminer | Sınıf Dışı Çalışma Tartışmalı Ders | Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme |
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI |
PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ | PÇ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Çalışmasını raporlayabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Bireysel çalışma özellikleri kazanabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
Seçeceği bir konuda derinlemesine bilgi sahibi olabilecektir. | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |