EN
  • Anasayfa
  • MLİ5900 Seminer (2021 - 2022 / . Yarıyıl)
  • EN
MLİ5900 - Seminer
Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat AKTS Pdf
Seminer MLİ5900 3 + 0 7,5 Pdf
Birim Bölüm
MALİYE - YL
Derece Seviye Lisansüstü - Seçmeli - Türkçe
Dersin Verilişi Yüz yüze
EBS Koordinatörü Arş. Gör. İbrahim KESİCİ
Ders Veren Prof. Dr. Filiz EKİNCİ
Amaç

Araştırma sorusu geliştirme, kaynak tarama, araştırma yöntemi ve kuramsal çerçeve belirleme ve uygulama yapma

Ders İçeriği

Akademik araştırma yapmaya ve tez yazma sürecine hazırlık.

Ders Kaynakları Bilimsel Araştırma Yöntemleri Prof. Dr. Şener Büyüköztürk, Doç. Dr. Ebru Kılıç Çakmak, Yrd. Doç. Dr. Özcan Erkan Akgün, Doç. Dr. Şirin Karadeniz, Dr. Funda Demirel Eylül 2020 / 28. Baskı / 350 Syf.
Açıldığı Öğretim Yılı 2020 - 2021 2021 - 2022
Yarıyıl İçi Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam 0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar Katkı Yüzdesi (%)
Toplam %0
Yarıyıl İçinin Başarıya Oranı %0
Yarıyıl Sonu Çalışmalar %0
Toplam %0
Kategori Ders İlişki Yüzdeleri (%)
Aktarılabilir Beceri Dersleri
0
Beşeri, İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
0
Destek Dersleri
20
Ek Dersler
0
Kategori
0
Mesleki Seçmeli Dersler
0
Temel Meslek Dersleri
0
Uygulama Dersleri
30
Uzmanlık / Alan Dersleri
50
Ders İş Yükü Öğretim Metotlar / Öğretim Metodu Süresi (Saat) Sayısı Toplam İş Yükü (Saat)
Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme Tartışmalı Ders 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim, Dinleme ve anlamlandırma, yönetsel beceriler Seminer 3 14 42
Araştırma – yaşam boyu öğrenme, yazma, okuma, Bilişim Sınıf Dışı Çalışma 2 14 28
Ödev 1 Ödev 1 24 1 24
Ödev (Sunum) Ödev (Sunum) 30 1 30
Ödev 2 Ödev 2 25 1 25
Toplam İş Yükü (Saat) 191
AKTS = Toplam İş Yükü (Saat) / 25.5 (s) 7,49
AKTS
Hafta Konu Öğretim Metodu
1 Proje hazırlamanın önemi Ders Tartışmalı Ders
1 Proje hazırlamanın önemi Ders Tartışmalı Ders
3 Yapılmış tezler üzerine analizler Ders Tartışmalı Ders
3 Yapılmış tezler üzerine analizler Ders Tartışmalı Ders
3 Yapılmış tezler üzerine analizler Ders Tartışmalı Ders
3 Yapılmış tezler üzerine analizler Ders Tartışmalı Ders
7 Ara Sınav Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
8 Araştırma yöntemlerinin belirlenmesi. Kaynak araştırması Ders Tartışmalı Ders
14 Final Sınavı Ders
Ders Öğrenme Çıktısı Ölçme Değerlendirme Öğretim Metodu Öğrenme Faaliyeti
kendi araştırma konusu ile ilişkili bilgi birikimi oluşturabilecektir; Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
gerekli araştırma ve yazma becerilerini uygulayabilecekti Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
araştırma etiği ve emek hırsızlığına ilişkin prensipleri yerine getirebilecektir Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
kendi araştırma konusunu sözlü bir şekilde sunabilecektir Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
Akademik çalışma yapabileceklerdir. Yazılı Sınav Tartışmalı Ders Dinleme ve anlamlandırma, gözlem/durumları işleme, eleştirel düşünme, soru geliştirme
DERS ÖĞRENME ÇIKTISI
PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9 PÇ 10
kendi araştırma konusu ile ilişkili bilgi birikimi oluşturabilecektir; 5 4 4 4 5 4 4 4 3 3
gerekli araştırma ve yazma becerilerini uygulayabilecekti 4 4 3 3 4 4 4 4 4 4
araştırma etiği ve emek hırsızlığına ilişkin prensipleri yerine getirebilecektir 4 4 3 4 5 3 4 4 4 3
kendi araştırma konusunu sözlü bir şekilde sunabilecektir 4 5 3 4 5 3 4 4 4 3
Akademik çalışma yapabileceklerdir. 4 5 3 4 4 4 5 5 4 4